جزئیات سنسور اثر انگشت سه‌بعدی هواوی P9 و P9 پلاس

هواوی دیروز از دو پرچم‌دار جدید خود که پیش‌ازاین نیز اخبار و شایعات فراوانی از آن‌ها منتشر شده بود، رونمایی کرد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در این دو پرچم‌دار جدید از سنسور اثرانگشت نیز بهره گرفت. ویژگی که این روزها در بسیاری از تلفن‌های هوشمند شاهد آن هستیم اما هواوی در دوگوشی P9 و P9 پلاس از سنسور اثرانگشت سه‌بعدی استفاده کرده است. هواوی پیش‌ از این در گوشی هوشمند نکسوسی خود یعنی Nexus 6P و خانواده سری میت نیز از سنسور اثرانگشت بهره گرفته بود اما این اولین باری است که یکی از محصولات خود را به سنسور اثرانگشت سه‌بعدی مجهز کرده است.

39c7eb3e-9598-451f-a4cb-dadbc0dc1fa8

این سنسور سه‌بعدی اثرانگشت عمق بیشتری داشته و امنیت بیشتری را به همراه خواهد داشت. افزایش عمق اسکن اثرانگشت کار هکرها را سخت کرده و هک اثرانگشت کاربر را سخت‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند می‌کند. سازوکار این اسکن اثرانگشت به صورتی است که سطح اول وظیفه ثبت اثرانگشت را بر عهده دارد، سطح دوم الگوی اثرانگشت کاربر را شناسایی می‌کند و سطح سوم خطاها را شناسایی کرده و سطح آخر عمق اثرانگشت را تثبیت می‌کند. هواوی سنسور اثرانگشت خود را در پنل پشتی P9 قرار داده تا کاربران به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کرده و قفل صفحه‌نمایش خود را باز کنند.

Huawei-P9-Event-6-AH-0393

طبق اطلاعات منتشرشده سنسور اثرانگشت P9 و P9 پلاس ازجمله سنسورهای قوی در میان گوشی‌های موجود در بازار است و این دوگوشی را به امن‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است.

1 در مورد “جزئیات سنسور اثر انگشت سه‌بعدی هواوی P9 و P9 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH