ویژگی‌های احتمالی iOS 10: قابلیت تشخیص چهره، اموجی‌های جدید و پنهان کردن اپلیکیشن‌ها

74-1اپل هنوز زمان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال خود را اعلام نکرده است اما بر اساس برنامه‌‌های محل برگزاری همیشگی، می‌توان گفت که این کنفرانس بین 13 تا 17 ژوئن برگزار شود و احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی اپل از iOS 10 باشیم.

یکی از اپ‌هایی که انتظار می‌رود در iOS 10 بروزرسانی شود، اپ Photos است. شایعاتی وجود دارد که ممکن است کاربران iOS 10 قادر باشند که داده‌های EXIF و قسمت‌هایی خاص از عکس را در درون اپ ویرایش کنند. یکی از ویژگی‌های احتمالی دیگر، اضافه شدن قابلیت تشخیص چهره است. موردی که ممکن است برای برخی بیشتر هیجان‌انگیز و مهم باشد، توافق اپل و Unicode برای اضافه‌کردن 74 اموجی جدید به iOS 10 است.

دیگر ویژگی که توسط تیم کوک نیز به آن اشاره شده، امکان پنهان‌کردن یا حذف اپلیکیشن‌هایی است که از قبل بر روی آیفون نصب بوده‌اند. هفت ماه قبل تیم کوک گفته بود که برخی از اپ‌ها اگر حذف شوند، ممکن است اثر منفی روی دیگر قسمت‌های iOS داشته باشند ولی اپ‌های دیگر اینگونه نیستند و به مرور زمان راهی برای آنها نیز پیدا خواهیم کرد. حال ممکن است که اپل راهی پیدا کرده باشد. چند روز پیش خبری منتشر شد که کدی را نشان می‌داد که شامل اپ‌های پنهان‌شدنی بود.

احتمالا فورا بعد از کنفرانس توسعه‌دهندگان ماه ژوئن، نسخه بتا iOS 10 را ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH