اپلیکیشن جدید John Deere به شما می‌گوید که چه زمانی روغن چمن‌زن را تعویض کنید!

1460102246-john-deereJohn Deere به تازگی اپلیکیشن MowerPlus خود را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است که می‌تواند با ثبت برنامه چمن‌زنی، شما را در عیب‌یابی چمن‌زنتان راهنمایی کند. این اپ اطلاعاتی همانند زمان و مسافتی را که چمن زده‌اید، نشان می‌دهد و همچنین به شما می‌گوید که چه زمانی باید روغن چمن‌زنتان را تعویض و یا آن را تعمیر کنید.

1460102479-mower-pathنسخه iOS خلاصه‌ای از چمن‌زنی فعلی همراه با سرعت متوسط و ناحیه‌ای که پوشش داده‌اید را سریعا به شما نشان می‌دهد. بعلاوه، این اپلیکیشن تصاویر هوایی از چمن‌زنی را نشان می‌دهد تا صاحبان خانه، طرح چمن‌زنی خود را تغییر دهند و به این ترتیب سلامت چمن خود را حفظ کنند.

برای کمک به صاحبان چمن‌زن، اپلیکیشن ساعات استفاده و بازه‌های نگهداری را رصد می‌کند تا اطلاعاتی از نحوه سرویس درست به مشتریان ارایه کند. این اپ فقط برای John Deere نیست و شما می‌توانید با چمن‌زن‌های Craftsman و Kubota نیز از آن استفاده کنید. فقط اطلاعات خاص مربوط به یک مدل را نخواهید داشت.

نسخه اندروید، ویژگی‌های مربوط به راه‌اندازی،‌ نگهداری و عملکرد چمن‌زن را خواهد داشت. قابلیت‌های رهیابی شاید بعدا به این نسخه نیز اضافه شود.

برند John Deere در کشور ما نامی شناخته شده است و شاید خیلی‌ها تراکتورهای آن را به یاد داشته باشند. اخیرا این برند حرکت به سمت اینترنت اشیا را به‌صورت جدی دنبال می‌کند. مثلا چند وقت پیش اعلام کرد که کسانی که از تراکتورهای ساخت این شرکت استفاده می‌کنند، اگر از اپلیکیشن آن استفاده نکنند،‌ شامل گارانتی نخواهند شد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH