میزو Pro 6 معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED و لمس سه‌بعدی

meizu pro6

سپتامبر سال گذشته بود که میزو اسمارت‌فون Pro 5 را با مشخصاتی فوق‌العاده معرفی کرد، اکنون 6 ماه از زمان معرفی پرو 5 می‌گذرد و این کمپانی تصمیم گرفته تا جانشین پرچمدارش را معرفی کند. میزو Pro 6 اسمارت‌فونی است که نسبت به نسل قبلی خود کوچکتر شده است اما ویژگی‌هایی دارد که آن را بسیار فوق‌العاده می‌کند.

Meizu pro 6 (3)

Pro 5 مجهز به نمایشگری 5.2 اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی است، نکته‌ای که پیرامون این نمایشگر وجود دارد کاهش سایز آن نسبت به نسل قبلی است، پرو 5 با نمایشگری 5.7 اینچی معرفی شد و در دسته فبلت‌ها قرار می‌گرفت و حتی MX5 نیز نمایشگری 5.5 اینچی داشت اما به یکباره این اعداد در میزو پرو 6 به 5.2 اینچ کاهش پیدا کرده است. مهم‌ترین ویژگی این نمایشگر پشتیبانی از ویژگی 3D Press است که همان 3D Touch مورد استفاده در محصولات اپل است. ظاهرا میزو با در نظر گرفتن حرکت اپل به سمت تولید محصولات کوچک‌تر با مشخصات سطح بالا، میزو پرو 6 را معرفی کرده است.

میزو Pro 6 مجهز به پردازنده قدرتمند Helio X25 مدیاتک است که 10 هسته پردازشی دارد و از چیپ گرافیکی Mali-T880 بهره می‌برد. چهار گیگابایت رم نیز تکمیل کننده بخش پردازشی این اسمارت‌فون است.

Meizu pro 6 (1)

میزو در بخش دوربین پرو 6 نیز بسیار خوب عمل کرده است، این اسمارت‌فون مجهز به دوربینی 21.16 مگاپیکسلی است که در بخش زیرین آن می‌توانیم 10 عدد فلاش LED که به صورت یک دایره قرار گرفته است را مشاهده کنیم. از دیگر ویژگی‌های دوربین اصلی این اسمارت‌فون می‌توان به مجهز بودن به فوکوس لیزری و تشخیص فاز خودکار اشاره داشت. در بخش جلویی نیز می‌توانیم یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی را مشاهده کنیم.

Meizu pro 6 (2)

استفاده از این نوع فلاش در پرو 6 نیازمند به استفاده از یک باتری قدرتمند است که متاسفانه این‌گونه نیست و در این اسمارت‌فون از یک باتری 2560 میلی‌آمپری استفاده شده است؛ البته به لطف استفاده از فناوری شارژ سریع 24W mCharge 3.0 سرعت شارژ شدن این اسمارت‌فون در سطح خوبی است.

میزو پرو 6 از تاریخ 23 آوریل با قیمت 385 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی و 430 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

1 در مورد “میزو Pro 6 معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED و لمس سه‌بعدی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH