سامسونگ: Knox قدرتمندترین پلتفرم امنیتی موبایل است!


Samsung KNOX IT RESAN Hamed Feshki

کمپانی سامسونگ که به تازگی جدیدترین نسخه‌ سیستم امنیتی Knox خود را منتشر ساخته است اعلام کرد که این سیستم که تاکنون بر روی محصولات اندرویدی و تلفن‌های هوشمند این شرکت وجود داشته است، لقب قدرتمندترین پلتفرم موبایل را به گزارش Gartner Inc از آن خود کرده است. گزارشی که تحت عنوان امنیت موبایل و مقایسه‌‌ پلتفرم‌ها منتشر شده است.

این کمپانی کره‌ای با افتخار اعلام کرده است، بر طبق اعلام گارتنر، Knox توانسته است لقب امن‌ترین پلتفرم موبایل را درمیان تمام پلتفرم‌های تست شده بدست بیاورد. احتمالا سامسونگ این موفقیت را مدیون پیشرو بودن این شرکت در شیوه‌های احراز هویت، مدیریت کدگذاری، محافظت در برابر جیل‌بریک و روت شدن دستگاه‌ها و بررسی مداوم اپلیکیشن‌ها است.

برای آشنایی شما با سیستم امنیتی Knox باید گفت این پلتفرم، تلفن‌های هوشمند را در برابر تهدیدهای امنیتی از لحظه بالا آمدن گوشی محافظت می‌کند. هر اپلیکیشنی که در حال اجرا باشد، فایل‌های ضمیمه دانلود شده و ویدئوهای در حال پخش، همگی توسط این سیستم مورد بررسی قرار می‌گیرند و در مورد بدافزار نبودن آن فایل تصمیم گرفته می‌شود. اگر محتوا دارای خطر امنیتی باشد، Knox‌ به صورت خودکار آن‌ را شناسایی و از دسترس خارج می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH