مشخصات هوآوی آنر 5C در سازمان TENNA ثبت شد

پس از کنگره جهانی موبایل که در اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، شرکت‌های بزرگی مانند اپل، اچ‌تی‌سی، هوآوی و … هم در مراسمی اختصاصی از گوشی‌های خود رونمایی کردند.

هوآوی در هفته گذشته خانواده گوشی‌های P9 خود را معرفی کرد و حال به نظر می‌رسد این شرکت در تدارک معرفی جانشینی برای آنر 4C است. آنر 4C در آوریل سال گذشته میلادی معرفی شد و با توجه به این که تقریبا یک سال از آن زمان می‌گذرد، شایعات متعددی درباره رونمایی از آنر 5C در ۲۸ آوریل (دو هفته دیگر) مطرح شده. به تازگی تیزری از این گوشی توسط هوآوی منتشر شد، پس شکی نیست که به زودی شاهد نسل جدید خانواده آنر خواهیم بود. همچنین مشخصات این گوشی در پایگاه سازمان TENNA به ثبت رسیده است.

آنر 5C دارای یک صفحه ۵.۲ اینچی با رزولوشن ‍۱۰۸۰x۱۹۲۰ است. چیپست ۶۴ بیتی کایرین ۶۵۰ با هشت هسته پردازشی به همراه دو گیگابایت رم وظیفه پردازش این گوشی را به عهده دارند. میزان حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت است که البته قابل ارتقا خواهد بود. از سایر مشخصات می‌توان به باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

با وجود مشخصاتی که از سوی سازمان TENNA منتشر شده، ممکن است نسخه دیگری از آنر 5C هم عرضه شود که تفاوت آن با نسخه معمولی در میزان حافظه ۳۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایت رم است.

همانطور که انتظار می‌رفت، آنر 5C به طور پیش فرض از اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ استفاده خواهد کرد که با رابط کاربری اختصاصی هوآوی، Emotion UI عرضه می‌شود.

با توجه به تصاویری که منتشر شده، بخش جلوی گوشی ظاهر ساده‌ای دارد که چندان جذاب نیست، اما بر خلاف آن به نظر می‌رسد بخش پشتی از فلز برس خورده ساخته شده و سنسور اثر انگشت را در خود جای داده که برای یک گوشی میان‌رده بسیار عالی است. هنوز صحبتی از قیمت این گوشی به میان نیامده اما با توجه به این که نسل قبلی این خانواده یعنی آنر 4C با مشخصات قابل قبول خود تنها ۱۳۰ دلار قیمت داشت، قیمت آنر 5C هم نباید چندان زیاد باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH