بهترین گوشی سلفی

با بهترین دوربین سلفی در دنیای گوشی‌ها آشنا شوید!

سایت DxOMark با انجام تست‌های مختلف نمره 145 را به دوربین سلفی هوآوی میت 50 پرو داد تا لقب بهترین دوربین سلفی را به آن بدهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

وب سایت DxOMark متشکل از تیمی است که تجزیه و تحلیل و معیار مستقلی را برای کیفیت تصویر و ویدیو در دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. این شرکت بیشتر به دلیل آزمایش و امتیازدهی عمیق دوربین‌ها و لنزها، با استفاده از طیف وسیعی از روش‌های علمی و مهندسی برای ارزیابی عملکرد در طیف وسیعی از معیارها، از جمله نوردهی، رنگ، فوکوس خودکار و نویز، شناخته شده است.

نمرات و بررسی‌های DxOMark به طور گسترده به عنوان راهنمای قابل اعتماد و بی‌طرفی برای سنجش عملکرد دوربین‌ها و لنزها در نظر گرفته می‌شود.

در نهایت، DxOMark، هوآوی میت 50 پرو را به عنوان بهترین گوشی هوشمند برای سلفی معرفی کرده و امتیاز 145 را به آن اختصاص داده است.

هواوی میت 50 پرو توسط DxOMark به عنوان بهترین گوشی هوشمند برای سلفی معرفی شده است. این وب سایت با انجام تست‌ها و بنچمارک‌های خود، به گوشی هوشمند چینی 145 امتیاز برای دوربین جلوی خود اعطا کرد، امتیازی مشابه با آیفون 14 پرو اپل.

دوربین در یک بریدگی عریض قرار گرفته است که دارای فاصله کانونی معادل 18 میلی‌متر بوده و می‌تواند فیلم 4K تا 60 فریم بر ثانیه یا حرکت آهسته 1080p با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کند.
سایت DxOMark در تجزیه و تحلیل خود، دوربین جلوی Mate 50 Pro را به دلیل نوردهی دقیق، محدوده دینامیکی زیاد و نمایش صحیح رنگ پوست تحسین کرد. این دوربین در عکس‌های گروهی نیز به لطف تصویر واضح افراد، عملکرد خوبی داشت.

با این حال، سنسور کوچک و کاهش موثر نویز به این معنی است که جزئیات در نور کم از بین می‌رود و ویدیو دارای مشکلاتی با اشباع، کنتراست و گوستینگ است.

هواوی علی‌رغم عملکرد قوی خود در بخش دوربین، به دلیل تحریم‌های سخت آمریکا تقریباً از بازار بین المللی گوشی‌های هوشمند ناپدید شده است. این شرکت همچنان به تولید برخی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در جهان ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که دوربین پشتی میت 50 پرو نیز در رتبه‌بندی DxOMark جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH