۱۱.۱ میلیارد دانلود از گوگل‌پلی در سه ماهه اول ۲۰۱۶

فروشگاه نرم افزاری گوگل که در حال حاضر حدود دو میلیون اپلیکیشن را در خود جای داده است٬ توانست رکورد ۱۱.۱ میلیارد دانلود از گوگل پلی را به ثبت برساند. این آمار غیر قابل باور است که فروشگاهی که حدود ۶ سال پیش تنها سی هزار اپلیکیشن را به همراه داشت٬ امروز به این وسعت رسیده باشد. برخی از این اپلیکیشن‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیاری از کاربران٬ بدون آنها قادر به ادامه زندگی نیستند.

Record

بر اساس گزارش بخش نرم افزاری فروشگاه گوگل‌پلی٬ در طول سه ماهه اول سال ۲۰۱۶  رکورد ۱۱.۱ میلیارد دانلود از گوگل‌پلی به ثبت رسیده است. این آمار٬ نشان دهنده رشد ۶.۷ درصدی نسبت به سه ماهه اول سال گذشته است. تعداد بازی‌ها٬ حدودا ۵ برابر تعداد نرم افزارها است. بخش نرم افزارهای عکاسی٬ با رشد ۲۰ درصدی٬ در صدر قسمت بندی‌های نرم افزاری قرار گرفته است. از ماه ژانویه تا مارس٬ آمار دانلود و نصب بازی نسبت به نرم افزار چیزی حدود ۴ به ۱ است. به این معنی که در قبال دانلود و نصب چهار بازی تنها یک نرم افزار دانلود می‌شود.

بر اساس آمار بخش نرم افزاری فروشگاه گوگل پلی٬ سه نرم افزاری که از بیشترین دانلود برخوردار هستند٬ از جمله نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی هستند. بازی محبوب Candy Crush Saga در رتبه چهارم این لیست قرار گرفته است. شما می‌توانید لیست بیست نرم افزاری که بیشترین آمار دانلود را به خود اختصاص داده‌اند را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

Top-Apps

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH