رونمایی اپل از مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی به‌روز شده

اپل از مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی به‌روز شده که از نسل جدید پردازنده‌های اینتل با نام Skylake ٬ رنگ جدید رزگلد و عمر باطری بیشتر بهره می‌برند٬ رونمایی کرد.

به این ترتیب٬ مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی اپل در چهار رنگ طلایی٬ نقره‌ای٬ خاکستری فضایی و رزگلد در اختیار خریداران خواهند بود. با تکیه بر صفحه نمایش ۱۲ اینچی با کیفیت رتینا٬ کیبورد تمام صفحه٬ ترک‌پد با قابلیت فورس تاچ (Force Touch)٬ پورت USB-C، عمر باطری بالا٬ وزنی کمتر از یک کیلوگرم (۹۰۷ گرم معادل ۲ پوند) و همچنین ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر٬ مک‌بوک را می‌توان آینده نوت‌بوک‌ها نامید.

261682-1920

فیل شیلر٬ معاون ارشد بازاریابی اپل می‌گوید:

مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی٬ نازک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل مک هستند که شرکت اپل تا به حال تولید کرده است. مشتریان مطمئنا از این به‌روزرسانی استقبال زیادی خواهند کرد. چرا که سخت افزار این دستگاه به طور کامل با آخرین نسل از پردازنده٬ کارت گرافیک٬ حافظه و همچنین باطری بادوام‌تر تجهیز شده است.

مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی به‌روز شده از ششمین نسل از پردازنده‌های دو هسته‌ای شرکت اینتل با توان ۱.۳ گیگاهرتز که تا ۳.۱ گیگاهرتز قابلیت افزایش دارد و همچنین حافظه‌ای سریع‌تر با توان ۱۸۶۶ مگاهرتز بهره می‌برند. کارت گرافیک HD Graphics 515 جدید اینتل٬ ۲۵ درصد سرعت پردازش اطلاعات گرافیکی را بالا برده است. همچنین با پشتیبانی از ۱۰ ساعت عمر مفید روزانه باطری در حالت استفاده از وای‌فای و یا ۱۱ ساعت در حالت تماشای فیلم٬ می‌توانید روی مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی به عنوان یک نوت‌بوک تمام و کمال در مصارف روزانه خود حساب باز کنید.

با بهره‌گیری از تکنولوژی وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac و همچنین بلوتوث نسخه ۴ نیز می‌توانید سریع‌ترین ارتباطات بی‌سیم را از مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی انتظار داشته باشید. به این ترتیب٬ کارهایی مانند استریم آنلاین ویدئو و یا حتی انتقال و تبادل اطلاعات از طریق بلوتوث٬ در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در تصویر زیر نیز می‌توانید مقایسه بنچمارک مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی جدید و قدیمی را مشاهده نمایید.

261760-640

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH