با هواوی MediaPad T1 7.0 Plus آشنا شوید: تبلتی خاص که نقش یک پاوربانک را بازی می‌کند!

هواوی شرکتی که پس از شیائومی بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در چین و سومین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در جهان بوده و سال گذشته 108 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده، به‌تازگی از جدیدترین تبلت خود بانام MediaPad T1 7.0 Plus رونمایی کرده است. هواوی نسل پیشین این تبلت را بانام  MediaPad T1 در ماه مارس سال 2015 معرفی کرده بود و اینک عضو جدید این تبلت‌ رده پایین را بانام MediaPad T1 7.0 Plus در جریان کنفرانسی در فیلیپین معرفی کرده است. این تبلت هرچند ویژگی‌های متمایز بسیاری دارد اما هم‌چنان به‌عنوان تبلتی رده‌بالا شناخته نمی‌شود.

همانند سایر تبلت‌های رده پایین، هواوی MediaPad T1 7.0 Plus به صفحه‌نمایش ۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل مجهز است. علاوه بر این، حافظه رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی باقابلیت ارتقا نیز از ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌آید. هواوی وظیفه پردازش این تبلت را به پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس 2.1 گیگاهرتزی از نوع Spreadtrum SC7731G سپرده است. باتری این تبلت 4100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و از قابلیت جالب شارژ معکوس (همانند یک پاور بانک) بهره می‌برد. از دوربین‌های این تبلت هرچند نمی‌توان انتظار زیادی داشت اما هواوی تمام سعی خود را کرده و از دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره گرفته است.

هواوی2

مطابق سایر تبلت‌های این شرکت این تبلت جدید نیز میزبان سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۴/۴ کیت‌کت است که دارای رابط کاربری انحصاری هواوی به نام Emotion UI 3.0 نیز هست.

این تبلت 191.8 در 107 در 8.5 میلی‌متری و 278 گرمی از سیم‌کارت آن‌هم به صورت 3G پشتیبانی می‌کند. این تبلت به دلیل بهره‌گیری از باتری بسیار قوی 4100 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند به‌عنوان پاوربانک نیازهای کاربر را برطرف کند.

هواوی

 قیمت این تبلت 140 دلار تعیین‌شده و هنوز درباره عرضه جهانی این تبلت – پاوربانک اطلاعاتی منتشرنشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH