آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi Max

اگر ابعاد دیوایس‌ها اهمیت ندارد پس چرا این روزها صحبت‌های زیادی در مورد سایز صفحه نمایش و ابعاد Mi Max کمپانی شیائومی در میان است؟ شایعات پیرامون این محصول٬ حکم می‌کنند که Mi Max از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی برخوردار است٬ حال آنکه شرکت شیائومی اطلاعات دقیقی در این مورد در اختیار علاقمندان نگذاشته است. تنها چیز مشخص در تصویر منتشر شده توسط شیائومی٬ قابلیت قرار گرفتن آن در جیب شلوار است.

از این تصویر٬ نمی‌توان گفت که سایز ۶.۴ اینچی برای Mi Max درست است یا خیر٬ اما می‌توان حدس زد که این ابعاد٬ بزرگتر از یک فبلت معمولی به نظر می‌رسد. ظاهرا کمپانی شیائومی٬ قصد وارد کردن ابعاد جدیدی به خط تولید خود داشته و سایز های ۴.۷ ٬ ۵.۰ ٬ ۵.۱۵ ٬ ۵.۵ و ۷.۹ اینچ را در مورد Mi Max به فراموشی سپرده است.

شایعات دیگر در مورد این محصول٬‌ حکایت از این موضوع دارد که دیگر٬ جایی برای لوگوی Mi در جلوی این دیوایس وجود ندارد و از طرف دیگر٬ خبرهایی از اطراف به گوش می‌رسد که Mi Max از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. بر طبق سنت گذشته شیائومی٬ باید منتظر قیمت‌های غافل‌گیر کننده این شرکت نیز باشیم.

xiaomi-mi-max-teaser-pocket-840x1493

طبق عکس بالا٬ می‌توانیم ببینیم که Mi Max در جیب شلوار جای‌ می‌گیرد. اما سوالی که پیش می‌آید٬ این است که با وجود قرارگیری این محصول در جیب٬ آیا احساس راحتی برای کاربر وجود دارد یا خیر؟ همچنین استفاده با یک دست٬ عملا غیر قابل تصور است. تنها در حالتی این امر ممکن می‌شود که دستان شما٬ بیش از حد بزرگ باشد.

آیا شما یک تلفن همراه ۶.۴ اینچی را خریداری می‌کنید؟! برخی افراد٬ صفحات نمایش بزرگ را به خاطر راحت‌تر بودن هنگام تایپ و کارهای دیگر٬ می‌پسندند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH