مشخصات مایکروسافت سرفیس فون لو رفت: اسنپدراگون 830 و 8 گیگابایت رم!

Will-the-Surface-Phone-be-powered-by-the-Snapdragon-830-chipset-and-feature-8GB-of-RAMاگر به خاطر داشته باشید، در دسامبر گذشته، کوالکام اعلام کرد که اسنپدراگون 830 از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت نیز چندی پیش در سایت خود گفت که ویندوز فون از MSM8998 (همان اسنپدراگون 830) پشتیبانی می‌کند. اگر این واقعیت را در نظر داشته باشیم که مایکروسافت چندان هزینه‌ای برای لومیا 950 و لومیا 950XL نمی‌کند، پس این احتمال وجود دارد که سرفیس فون از اسنپدراگون 830 بهره ببرد که با فناوری 10 نانومتری سامسونگ ساخته می‌شود. البته رم 8 گیگابایتی را نیز به آن اضافه کنید.

مایکروسافت سه گوشی سرفیس در سال 2017 معرفی می‌کند: یکی برای مصرف‌کنندگان عادی، یکی برای طرفداران سرسخت مایکروسافت و در نهایت یکی برای کاربران تجاری. این سرفیس فون از دسته دوم است. سرفیس فون مانند یک سوپرماشین در بین گوشی‌ها خواهد بود و الزاما تعداد زیاد فروش، سودآوری و جذب کاربران بیشتر را در نظر نگرفته است. این سرفیس فون می‌خواهد نشان دهد که ویندوز 10 می‌تواند باکلاس، تروتمیز و بسیار کارآمد باشد.

انتظار می‌رود که این گوشی سنت برند سرفیس را حفظ کند و با توانایی بالا و طراحی خیره‌کننده، قابلیت‌های ویندوز 10 موبایل را به خوبی نشان دهد و شاید هم از به قهقرا رفتن آن جلوگیری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH