مشخصات جدیدی از شیائومی Max فاش شد

در روز دهم ماه مه امسال شرکت شیائومی در مرکز همایش‌های ملی پکن مراسمی را برگزار می‌کند که در آن گوشی هوشمند عظیم الجثه‌اش به نام شیائومی Max رونمایی خواهد کرد. در حالی که بسیاری از مشخصات این گوشی در فضای  مجازی منتشر شده است، به تازگی مشخصاتی از این دستگاه در وب‌سایت GFXBench دیده شد.

ce8435f2828d4fe2b85a7497807190ad

شیائومی Max به طور پیش فرض از اندروید 6.0.1 استفاده می‌کند که با رابط MIUI 8 شخصی سازی شده، این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن 1080p است. در کنار این صفحه نمایش غول پیکر، چینی‌ها از اسنپدراگون ۶۵۰ با ۶ هسته پردازشی و با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره گرفته‌اند که با همراهی ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری این فبلت را به یک میان‌رده تمام عیار تبدیل می‌کند. همچنین شیائومی از دوربین‌های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای این اسمارت‌ فون استفاده می‌کند.beff748dbae14929b84fc3fdb53f4708

همچنین در برخی خبرها گفته شده نسخه قدرتمندتری از این فبلت هم تولید خواهد شد که مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم است، اما هنوز صحت این خبر توسط شیائومی تایید نشده. در شایعه دیگری از وجود نسخه‌ای با رم ۳ گیگابایتی هم خبر داده شد که هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

به هر حال روز دهم ماه مه روزی است که بار دیگر شاهد قدرت نمایی کمپانی خوش‌نام و نوپای شیائومی هستیم.

1 در مورد “مشخصات جدیدی از شیائومی Max فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH