گوگل در حال ساختن اپلیکیشنی جامع برای سفر است

screener_2016042821_35_04اگر ابزارهایی مانند نقشه یا جستجوی پرواز گوگل را در نظر بگیریم، گوگل جزئی انکارناپذیر از سفر در دنیای امروز است. حال بنظر می‌رسد که این شرکت، در حال ساخت اپلیکیشنی است که همه ابزارهای مسافرتی گوگل را در یکجا جمع‌آوری می‌کند. یک وبسایت هلندی گزارش داده است که کاربران در حال تست اپلیکیشنی هستند، که گوگل Trips نام دارد. این برنامه ترکیبی از راهنماهای سفر است. این برنامه می‌تواند اطلاعات سفر را از ایمیل شما استخراج کند یا این قابلیت را دارد که بتوانید راهنمای سفر را دانلود کنید و در جاهایی که به اینترنت متصل نیستید، از آن استفاده کنید.

dcee0b3f2836d35dbed3c0744f809ff0هر راهنما،‌ قسمت‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال، بخش «حرکت به دور و بر» اطلاعاتی همچون خارج‌شدن از فرودگاه، حمل‌ونقل عمومی، تاکسی‌های موجود و .. را نشان می‌دهد. بخش «کارهایی که می‌توان انجام داد»، اطلاعاتی همچون مکان‌های مشهور و وقایع مهم را به شما پیشنهاد می‌دهد. البته که همه این مکان‌ها، رتبه نقشه گوگل را نیز دارند. از بخش‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به رزروها، غذا و نوشیدنی و چیزهایی که باید بدانید، نام برد. تصاویر منتشر شده نیز همان استایل همیشگی گوگل را نشان می‌دهد.

گوگل در پاسخ به این سوال که آیا این اپلیکیشن وجود دارد یا نه، می‌گوید:

ما سفر را دوست داریم و سخت کار می‌کنیم که تجربه بدون دغدغه از سفر برای کاربران ایجاد کنیم. زمانی که ما در حال این کار هستیم، شما ماجراجویی بعدی خود را با استفاده از سرویس پرواز گوگل، جستجوی هتل و مقصدها،‌ برنامه‌ریزی کنید!

گوگل معمولا به شایعات جواب نمی‌دهد. با این جواب بنظر می‌رسد که گوگل در حال کار بر روی اپلیکیشنی مرتبط با سفر است. حال اینکه اسم این اپلیکیشن چه باشد، باید منتظر بود و دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH