معرفی پر سرعت‌ترین گوشی هوشمند 4G LTE دنیا توسط هواوی

ascend p2HUAWEI Ascend P2 تمام رکوردها را با سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه، شکست!

هواوی سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان را به نام Huawei Ascend P2 با پردازنده 1.5 گیگاهرتز چهار هسته‌ای و پشتیبانی از شبکه LTE Cat 4 که توانایی استفاده بسیار سریع از اینترنت با سرعت دانلود 150 مگابیت در هر ثانیه را داراست، در کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC) معرفی کرد. همانند گوشی قبلی سری Ascend P، این گوشی نیز طراحی بسیار باریکی دارد. ضخامت آن تنها 8.4 میلی‌متر است و از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی IPS-HD با تکنولوژی گوریلا کورنینگ گلس بهره می‌برد و در رنگهای سفید و مشکی موجود خواهد بود.
ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هوآوی در این ارتباط عنوان کرد: “Huawei Ascend P2 ترکیبی از قدرت و زیبایی است و به روشنی نشان می‌دهد که هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، بهترین گزینه خواهد بود. این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان برای ارایه یک گوشی هوشمند با تکنولوژی بالا و تجربه‌ای خاص است. Huawei Ascend P2، در ماه ژوئن 2013 توسط اپراتور Orange در فرانسه قابل دسترس خواهد بود.”
Huawei Ascend P2، با سیستم عامل اندروید 4.1 عرضه می‌شود که توسط پوسته Huawei Emotion UI 1.5 تجهیز شده، باتری آن 2420mAh و پردازنده 1.5GHz چهار هسته‌ای دارد.
قابلیت اختصاصی “Swift Sharing” هوآوی، دانلود و آپلود Huawei Ascend P2 را تا 3 برابر افزایش می‌دهد. Huawei Ascend P2 مجهز به NFC است تا بتوانید به راحتی پرداخت‌های الکترونیک خود را انجام دهید. QPC تکنولوژی اختصاصی هوآوی در زمینه کنترل توان و ARDX (دریافت غیر مکرر خودکار)، فناوری‌های کاهش مصرف باتری هستند که موجب شدند این گوشی 30 درصد در مصرف باتری نسبت به سایر رقبا صرفه جویی داشته باشد و سرعت شارژ را 25 درصد افزایش یابد.
طراحی Huawei Ascend P2 با الهام از سری قبلی P، یک استایل زیبا با دکمه‌های کنترلی خمیده و صفحه نمایش بدون حاشیه است. فناوری Magic touch پاسخگویی بی‌نظیری را روی صفحه LCD به وجود آورده، به طوریکه با دستکش هم قادر به کار با این گوشی باریک 8.4 میلی‌متری خواهید بود.
Huawei Ascend P2، مجهز به دوربین 13 مگاپیکسی BSI با تکنولوژی HDR و یک دوربین 1.3 مگا پیکسلی در جلو برای تماس‌های تصویری است. دکمه اختصاصی دوربین در کنار گوشی توانایی عکاسی سریع در هر شرایطی را فراهم می‌آورد.
دوربین Ascend P2 با کمک الگوریتم‌های اختصاصی هوآوی آن را به رقیبی جدی برای دوربین‌های عکاسی تبدیل کرده است.
Huawei Emotion UI در Ascend P2 با فاکتور UniHome پنل‌های صفحه با منوی اصلی را ادغام نموده است. این گوشی در سه ماهه دوم سال 2013 در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.

8 در مورد “معرفی پر سرعت‌ترین گوشی هوشمند 4G LTE دنیا توسط هواوی”

  1. سلام.خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم امکانش هست که بررسی این گوشی هم بزارید؟من میخوام بخرمش ولی میترسم پشیمون بشم:(

  2. اگر بازار انحصار باشد همین می شود که شرکت وارد کننده هواوی به علت نامعلوم استفاده از گوشی چهار هسته هواوی به علت قیمت مناسبتر نصبت به رقبا برای ایرانیها حرام بداند ولی در صورت اینکه محصولات رده بالای سامسونگ به علت گرانی غیر اصولی وانحصار طبقاتی در بین جامعه ایران در اولین فرصت پس از تولید وارد کشور شود. ودلیل من هم همین گالاکسی نوت 2 است که همیشه سامسونگ را سالار بازار ایران نگه دارد ومبالغ زیر میزی دریافت کند.وسلام

  3. چه فایده . . .
    با اینکه محصولات رده بالای هواوی الان بسیار زیاد شده ولی دریغ از موجود بودن یکی حتی یکی از این مدل ها تو بازار ایران! الان فکر کنم فقط 3 یا 4 مدل تو ایران موجوده که همه زیر 100 دلار قیمتشونه!!!
    بعد اون موقع میان(مایکروتل) با افتخار نمایندگی هواوی تو جمهوری افتتاح میکنند …

  4. من خودم سامسونگیم.ولی از وقتی هواوی اومده به گوشیهاش علاقه مند شدم.آخه شرکتهایی مثل ابل وسامسونگ بول برندشونو میگیرن.نه کیفیتشونو.

    1. محمد جهانی

      واسه نبود برخی از گوشی ها در بازار ایران،اولا که مایکروتل به تقاضای بازار نگاه میکنه وقتی میبینه بیشتر توجهشون به سامسونگ و…است پس حاضر نمیشه کلی هزینه صرف کنه بعد گوشیاش رو دستش بمونه مجبور شه صلواتی بده..بعدشم برند هایی مثل سامسونگ و اپل به خاطر کیفیت بالای محصولاتشونه و پشتیبانی بسیار بالاشونه که الان زندن..

  5. رزولیشن اش نسبت به رقبا کمتره 720*1280 .رم اش هم یک گیگ و چگالی صفحه اش 312.
    مگر اینکه قیمت اش کمتر باشه که بیارزه.(400 یورو !)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH