تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشونده به‌زودی از راه می‌رسد!

سامسونگ مدتی است پروژه‌ای را بانام Valley آغاز کرده که در آن قصد دارد تا اولین تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف و تاشونده در جهان را تولید و به بازار عرضه کند.

تاکنون اخبار ضد و نقیض بسیاری از این تلفن هوشمند توسط منابع مختلف منتشرشده است اما به‌تازگی خبر جدیدی از این پروژه توسط وب‌سایت ETNews منتشرشده که اطلاعات کامل‌تری از این گوشی هوشمند تاشونده را فاش می‌کند. این وب‌سایت ادعا کرده که سامسونگ پروژه‌ای را که سه سال درگیر آن بوده به‌زودی در قالب تلفن هوشمند 5 اینچی منعطفی که بازشده و به تبلتی 7 اینچی تبدیل می‌شود، معرفی می‌کند. طبق اطلاعات منتشرشده نمایشگر این گوشی هوشمند تاشونده از تکنولوژی OLED بهره گرفته و به‌آسانی از وسط تاشده و به ابعاد یک کیف پول تبدیل می‌شود!

samsung-foldable-tablet-800x450

این منبع آگاه اعلام کرده که سامسونگ ساخت آزمایشی این تلفن هوشمند هیجان انگیز را به پایان رسانده است.

لی چانگ هوون مدیر این پروژه اعلام کرده است که طراحی و توسعه این تلفن هوشمند با نمایشگر تاشونده طبق برنامه در حال پیشرفت بوده و سامسونگ در حال مذاکره با سایر کمپانی‌ها برای ساخت سخت‌افزارهای لازم است.

پیش‌تر برخی منابع اعلام کرده بودند که این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-G929F ژانویه ۲۰۱۶ معرفی می‌شود اما این امر به واقعیت مبدل نشد.

بسیاری از کارشناسان بازار معتقد هستند که طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشونده تحول عظیمی بر بازار کم‌رمق موبایل خواهد بود و نظر کاربران را به سمت این بازار جلب خواهد کرد.

نظر شما درباره این سبک از گوشی‌های تاشونده چیست؟ آیا می‌توانند بازار تلفن‌های هوشمند را متحول کنند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH