سامسونگ SM-T536 ممکن است با نام گلکسی Tab 4 Advanced معرفی شود

Galaxy-Tab4-Advanced

از شروع سال 2016 تاکنون شاهد معرفی چند اسمارت‌فون از جانب سامسونگ بوده‌ایم که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها گلکسی S7 و S7 Edge است؛ بنچمارک GFXBench‌ به‌تازگی اطلاعاتی را از یک تبلت با کد SM-T536 منتشر کرده است که گمان می‌رود متعلق به گلکسی Tab 4 Advanced باشد. یک منبع لهستانی اعلام کرده که SM-T536 همان گلکسی Tab 4 Advanced است که تبلت آینده سامسونگ خواهد بود؛ البته این منبع اعلام نکرده که اطلاعاتش را از کجا به دست آورده است.

گلکسی Tab 4 Advanced‌ تبلتی میان‌رده است که به احتمال زیاد در رده تبلت‌های اقتصادی قرار خواهد گرفت و جانشینی برای گلکسی تب 4 10.1 اینچی خواهد بود. از جمله مشخصات این تبلت می‌توان به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این تبلت مجهز به پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی با چیپست گرافیکی مالی T830 خواهد بود که احتمالا از محصولات اسنپدراگون نخواهد بود و احتمالا از پردازنده‌های ساخته خود سامسونگ یعنی اگزینوس 7850 و یا 7870 است.  دوربین اصلی گلکسی Tab 4 Advanced پنج مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش جلویی از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. این تبلت با اندروید 6.0.1 و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ ارایه می‌شود.

در حال حاضر بنچمارک GFXBench از این تبلت تنها با عنوان SM-T536 نام برده است و دقیقا مشخص نیست که این تبلت با چه نامی معرفی می‌شود. از آن‌جایی که مشخصات این تبلت نشان از میان‌رده بودن آن دارند می‌توان انتظار داشت بدنه آن کاملا پلاستیکی باشد و یا سامسونگ تنها از یک قاب فلزی برای آن استفاده کند، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این تبلت می‌توان به استفاده از کلید سخت افزاری هوم اشاره کرد که به همراه دو کلید خازنی همراهی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH