اسمارت فون جدید موتورولا با باتری قدرتمندتر و امنیت بالا عرضه خواهد شد

قرار است تا در تاریخ 17 مه 2016 کمپانی موتورولا در دهلی نو و مکزیک از جدیدترین اسمارت فون‌های خود یعنی Moto G4 و Moto G4 Plus رونمایی کند. روز گذشته کمپانی لنوو که مالک اصلی برند قدیمی موتورولا به شمار می‌رود در تیزری از سوی اکانت هندی خود در مورد این محصول توضیحاتی ارایه کرد.

موتورولا در یک سری توییت‌های پشت سرهم، قسمت‌های مختلف این محصول جدید را برای هوادارانش تشریح کرده است. در واقع موتورولا برای هر مشکلی یک راه حل جدید پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که این تیزرهای تبلیغاتی مربوط به دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G4 و Moto G4 Plus است.

این کمپانی خلاق با بهره گیری از هشتگ #Missing سعی کرد تا با نشان دادن یک پوستر تبلیغاتی موضوعاتی نوستالژیک را به یاد مخاطبانش بیاورد. به طور مثال در یکی از تبلیغات جوانی 20 ساله با نام کوین حضور دارد که به دلیل تمام شدن باتری گوشی‌اش، نتوانسته است پیام مورد نظر خود را به دوست نزدیکش ارسال کند!

Motorola-teases-the-Moto-G4-and-Moto-G4-Plus

موتورولا با این هشتگ اشاره می‌کند که دیگر با یک باتری قوی، هیچ کس از دوستش جدا نخواهد شد!

از دیگر مشخصات محصول جدید موتورولا می‌توان به بهبود ویژگی‌های امنیتی و همچنین دوربین این محصول اشاره کرد. در واقع Moto G4 به همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح Full HD عرضه شده و یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار آن را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسل قدرت خواهد داشت. برادر دیگر Moto G4 که با یک پسوند Plus عرضه می‌شود در کنار این مشخصات از یک حسگر اثر انگشت بر روی دکمه Home و یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره‌مند است.

Motorola-teases-the-Moto-G4-and-Moto-G4-Plus-(1) Motorola-teases-the-Moto-G4-and-Moto-G4-Plus-(2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH