آخرین اطلاعات در رابطه با گلکسی نوت ۶: باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری، اسنپدراگون ۸۲۳ و ۶ گیگابایت رم!

گلکسی نوت ۶ می‌تواند بر اساس شایعات نقل شده، عنوان یک تلفن هوشمند حرفه‌ای را به خود اختصاص دهد. سامسونگ همواره بهترین و به‌روز‌ترین مشخصات را برای فبلت‌های خود در نظر می‌گیرد.

galaxy-note-6

بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایش ۵.۷۷ اینچی (که اغلب ۵.۸ اینچ نام برده می‌شود) با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD) خواهد بود. فبلت اشاره شده در دو نسخه متفاوت با پردازنده‌های Snapdragon 823 (مدل به روز شده Snapdragon 820) و Exynos 8890 عرضه می‌شود. همچنین گلکسی نوت ۶ از ۶ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد که ظاهرا سامسونگ بدین وسیله، می‌خواهد استاندارد جدیدی در طراحی تلفن‌های هوشمند و فبلت‌ها ایجاد نماید.

این دیوایس دارای یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری خواهد بود که حدودا دو روز دوام می‌آورد. برای اولین بار، فبلت سامسونگ گواهینامه IP68 را دریافت خواهد کرد که از آن در مقابل آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. همچنین ظاهرا مسئولان سامسونگ، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را نیز برای آن در نظر گرفته‌اند. شایعات دیگر مبنی بر این است که گلکسی نوت ۶ در دو مدل با صفحه نمایش منحنی و تخت عرضه می‌شود. مدل منحنی با نام Edge خوانده خواهد شد (مانند گلکسی S7 Edge).

این اولین باری نیست که شایعاتی پیرامون فبلت گلکسی نوت ۶ سامسونگ منتشر شده و مطمئنا آخرین بار نیز نخواهد بود. لذا باید تا رونمایی رسمی از این محصول٬ منتظر بمانیم و ببینیم که این شایعات، تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH