PieMessage، اپلیکیشنی برای استفاده از iMessage در اندروید

یکی از دلایلی که کاربران به بلک‌بری علاقه داشتند، نرم افزار BBM بود که به آنها این اجازه را می‌داد تا در یک اپلیکیشن اختصاصی، با دوستان خود به گپ و گفتگو بپردازند. اگر کمی به جلوتر بیاییم، می‌بینیم که اپل نیز ساز و کاری اختصاصی برای خود در این زمینه ایجاد کرده و آن را iMessage نامیده است. این سرویس تا به حال، فقط بر روی iOS و Mac قابل دسترس بود. به این معنی که اگر شما دیوایسی اندرویدی داشتید، نمی‌توانستید از iMessage استفاده کنید.

iMessage

اما برنامه‌نویسی به نام bboyairwreck توانسته اپلیکیشنی با نام PieMessage را طراحی کند که به وسیله آن٬ امکان ارسال و دریافت iMessage در سیستم عامل اندروید فراهم می‌شود. به نظر جالب و هیجان انگیز می‌آید. اینطور نیست؟ اما باید بگوییم که برای انجام این کار، شما به یک مک‌بوک و یا آی‌مک نیاز دارید. چرا که ساز و کار این اپلیکیشن به صورتی است که پیغام‌هایی که روی سیستم عامل مک دریافت می‌شوند را به دستگاه اندرویدی شما نیز ارسال می‌کند و به این دلیل، شما به یک دیوایس با سیستم عامل مک نیاز دارید.

این روش٬ راهی غیر رسمی است که مطمئنا مسئولان اپل، تمایلی به آن نخواهند داشت. در حال حاضر، این اپلیکیشن پاسخگوی این نیاز است، اما مشخص نیست که آیا اپل جلوی این کار را خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH