آی‌میت با تولید یک تلفن همراه با ویندوز ۸ دسکتاپ باز می‌گردد!

i-mate Intelegent

اگر به خاطر داشته باشید، آی‌میت یک برند مشهور در اواسط دهه گذشته میلادی بود که کار ساخت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در رده ویندوز موبایل را بر عهده داشت و پس از آنکه اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت تا این کار را به تنهایی بر عهده بگیرد، به نوعی از بازار محو شد.

حال اخباری به گوش می‌رسد که آی‌میت قصد دارد تا دوباره باز گردد و ظاهرا این بازگشت با طوفانی همراه خواهد بود! استفاده از پردازنده جدید اینتل Clover Trail سبب می‌شود تا تلفن همراه آی‌میت مجهز به ویندوز ۸، آن هم نه نسخه مخصوص به موبایل، بلکه نسخه اصلی باشد!

این گوشی که ظاهرا با نام i-mate Intelegent شناخته خواهد شد، مجهز به ۲ گیگابایت رم بوده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین یک نمایشگر 4.7 اینچی که وضوح تصویرش اعلام نشده، وظیفه اصلی در نمایش را بر عهده خواهد داشت.

البته این تمام ماجرا نیست و وجود داک‌های اختیاری بر جذابیت این دستگاه افزوده است، جایی که شما می‌توانید از یک نمایشگر بزرگ ۲۳ اینچی، ماوس، کیبورد و یک تبلت بی‌سیم ۱۰ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره بگیرید.

طبق گفته مدیر عامل آی‌میت، یک کارخانه در ایالت کالیفرنیای آمریکا هم اکنون آماده است تا ۱۰ هزار دستگاه در هفته را برای آی‌میت تولید کند.

قیمت گوشی هوشمند ۷۵۰ دلار و به همراه داک، در حدود ۱۶۰۰ دلار بر آورد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH