با گلکسی نوت 8.0 بیشتر آشنا شوید!

galaxy-note-8-0-7در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار شد، سامسونگ از گلکسی نوت 8.0 خود که در واقع برای رقابت با آی‌پد مینی آمده است پرده برداشت. پس از موفقیت‌های بدست آمده برای این برند در پی تولید گلکسی نوت، نوت 2 و نوت 10، ظاهرا سامسونگ حالا حالاها قصد توقف در تولید این سری را ندارد.
همان‌طور که از نام این تبلت نیز پیداست، این گجت مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی و قلم مخصوص استایلوس است. زیر ظاهر درخشان و صیقلی آن یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.6 گیگا هرتزی A9 و 2 گیگابایت رم آرمیده است. در تست انجام شده نیز این دستگاه بدون هیچ گونه توقف در اجرا یا کندی با سربلندی آزمون‌ها را گذرانده است. جدا از رقابت همیشگی سامسونگ و اپل باید بگوییم که از بزرگی صفحه نمایش این گجت پیداست که مانند دیگر تبلت‌های 7 تا 8 اینچی مثل نکسوس 7، برای رقابت با آی‌پد مینی پا به بازار گذاشته که ناگفته نماند صفحه نمایش 8 اینچی این محصول با رزولوشن 1280×800 پیکسل وچگالی 189 پیکسل در هر اینچ، از آی‌پد مینی با 163PPI پیشی گرفته است.

البته نباید به مشخصات سخت‌افزاری بر روی کاغذ اکتفا کرد و تفاوت‌های عمده به سیستم عامل‌ها باز می‌گردد. بایستی صبر هم کنیم و ببینیم تا این محصول جدید سامسونگ، در عمل چگونه خواهد بود. شما چه فکری درباره آن می‌کنید؟! آیا خواهد توانست برای آی‌پد مینی و حتی نکسوس 7 یک رقیب سر سخت و پر ادعا باشد؟!

12 در مورد “با گلکسی نوت 8.0 بیشتر آشنا شوید!”

  1. این سخت افزارقبلا امتحان خودش رو روی نوت 10.1 پس داده خوبه تنهها مشکل این تبلت تراکم پیکسلی افتضاحشه که حتی با nexus 7 هم قابل مقایسه نیست چه برسه آیپد 4 ! البته گفته باشم تراکم پیکسلی ش از آیپد مینی و نوت 10.1 بیشتره! و به خاطر تکنولوژی بالای ساخت نور پیکسل ها فضای خالی بینشونو پوشش میده و پیکسل ها قابل رویت نیستن ولی بازم اذیت کننده میشه! این مدل با قیمت مناسب 599 دلار به فروش میرسه که ایران با دلار 3400 تومن چیزی بیش از 2 میلیون تومن در دسترسه!

  2. گلکسی نوت 8 اومد…
    میخواد بیاد…
    اصلا نمیاد…
    که چی؟یعنی تو ایران(زمان حالا)که چی؟
    چه فرقی به حال من بدبخت بی پول میکنه؟
    به خدا منم خیلی دلم میخواد که یکی از اینا رو داشته باشم.
    خدا باعث و بانی کسی که باعث شد دلار بره بالا … لعنت کنه

  3. سلام باید ببینیم قیمتش چقدر هست اون موقع هست که معلوم میشه ارزش خرید داره یا نه.
    ولی به نظر من اگه قیمت 32gاونم از نوع سیمکارت خور از 350 بره بالا ارزش خرید نداره.

    نظر دوستان دراین مورد چیه به نظر شما این تبلت بهتره یا نکسوس 7 2؟

    دوست note 8 + و nexus 7 2 – لطفا نظر بدید
    ممنون از همه

    1. محمد جهانی

      اولا موقع خرید مثبت و منفی مهم نیست مهم علت نظر مردمه..بعدشم شما برید نکسوس 7 بگیرید به صرفه تره تا موقع حضور گلسی نوت 8 باید 4 میلیون به بالا واسه خرید نکسوس 7 بدین چون قیمتا داره یه نمه زیاد میشه ها..از من گفتن

  4. به نظر من خوبه که سامسونگ هرسال یک طراحی میکنه ومحسولاتشو براساس او طرح اصلی میسازه.یعنی محصولات تولید شده در یک سال مثل هم هستند.اینکارو بعضی شرکتها قبل تر انجام دادن..مثل اپل.سونی.

    1. محمد جهانی

      قبول کنین که طراحی محصولات سامسونگ نسبت به سایر رقبا بسیار ضعیف تر است..واقعا ضعیفه و به نظرم نمیاد که پیشرفت کنه..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH