آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی S7 اکتیو

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (1)

خبرهای جدید حاکی از آن است که سامسونگ مشغول ساخت نسخه راگد S7 برای اوپراتور AT&T است. تصاویر این دستگاه اخیرا از ویتنام منتشر شده است و نشان می‌دهد که قاب پشتی با طرح ارتشی ساخته شده است و بامپر پلاستیکی اطراف تلفن را محافظت می‌کند.

با اینکه کمی جمع و جورتر از نسخه پیشین نشان می‌دهد اما نسبت به دیگر هندست‌های مشابه کمی بزرگ‌تر است. اینطور بنظر می‌رسد که قاب فلزی با پلی کربنات و پلاستیک و برای مقاومت بیشتر تعویض شده است و دکمه‌های خازنی جای خود را به دکمه‌های فیزیکی داده‌اند. طبق گزارش‌ها، این هندست سازگار با استانداردهای نظامی است و گواهینامه IP68 آن را در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، S7 اکتیو مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ شده است و با یک رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 به قدرتمندترین تلفن راگد موجود در بازار در زمان عرضه‌اش تبدیل خواهد شد.

با اینکه فعلا زمان معرفی این هندست قدرتمند مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که سامسونگ و AT&T خیلی زود آن را در ایالات‌متحده معرفی کنند. با توجه به تفاوت قیمت ۱۰ دلاری بین گلکسیS6 و گلکسی S6 اکتیو، می‌توان حدس زد که نسخه اکتیو S7 هم خیلی گران‌تر از نسخه اصلی این هندست نباشد.

 

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (2)


Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (3)


Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (4)

اسکرول به بالا
TCH