آیفون ۷ با رابط هوشمند و بدون خطوط آنتن روی بدنه رونمایی خواهد شد

تصویری از بدنه پشت آیفون ۷ امروز در دنیای تکنولوژی منتشر شد که نشان‌دهنده حذف خطوط آنتن در پشت بدنه و همچنین دارای سه پین دایره‌ای شکل در قسمت پایین بدنه است. خطوط قرار گرفته در پشت بدنه دیوایس، جنجال زیادی به پا کرد و بسیاری از کاربران از وجود آن ناراضی بودند و ظاهرا اپل در نهایت تصمیم به حذف آنها گرفته است.

همچنین همانطور که در تصویر می‌بینید، ظاهرا دیگر بیرون‌زدگی از بدنه در قسمت دوربین مشاهده نخواهد شد. این موضوع نیز حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت و بسیاری از مخالفان اپل، از این موضوع برای خود سوژه‌ای ساخته و از آن به عنوان ضعف در طراحی یاد می‌کردند.

ظاهرا خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز نخواهد بود. البته این خبر، از مدتی پیش میان رسانه‌ها نقل شده بود و برای دنبال کنندگان اخبار، موضوع جدیدی به حساب نمی‌آید.

iPhone-7-Rear

5 در مورد “آیفون ۷ با رابط هوشمند و بدون خطوط آنتن روی بدنه رونمایی خواهد شد”

    1. سلام دوست من. اگر دقت کنی٬ طراحی سری گلکسی سامسونگ هم از ابتدا همین بوده و تغییر نکرده. طراحی ای که خوب باشه و مردم اونو بپسندن٬ چرا باید عوض بشه؟

      1. اتفاقا طراحی سری گلکسی عوض شده کامل وگرنه هنوز که سامی داشت دمپایی پلاستیکی میزد.ایفون هم اگه نخواد شکست بخوره باید طرحش رو عوض کنه!!

        1. مهدی ده نبی

          طراحی سری گلکسی رو من عرض کردم خدمت تون. خیلی وقته همینه. اونم تازه طراحی از روی آیفون اپل کپی شده…

          پس نشون میده اپل داره کارش رو درست انجام میده ?

          در کل فکر نمیکنم تو آیفون ۷ از تغییر ظاهری خاصی خبری باشه و احتمال از آیفون ۷ اس یا آیفون ۸ طراحی ظاهری دستگاه عوض بشه. شاید!

        2. کجاش همینه؟؟؟ الان شما گلکسی اس ۵ رو با اس ۶ مقایسه کن . هیچ شباهتی ندارن!! البته من طرفدار سامی نیستم اما باید قبول کرد که اپل همش تکراری میزنه و تازه خیلی میگفتن اول اپل از اچ تی سی تقلب کرد!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH