Honor V8 هوآوی به صورت رسمی معرفی شد

امروز در کشور چین، هوآوی از تلفن هوشمند Honor V8 خود به صورت رسمی رونمایی کرد. در حالی که بسیاری از مشخصات آن پیشتر توسط TENNA در دنیای مجازی منتشر شده بود، شنیدن مجدد آنها ما را سورپرایز نکرد. Honor V8 هوآوی از مشخصات زیر بهره می‌برد که به اختصار به معرفی آنها می‌پردازیم:

  • صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰
  • پردازنده شش هسته‌ای Kirin 950
  • ۴ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی
  • درگاه کارت حافظه و قابلیت پشتیبانی تا ۱۲۸ گیگابایت

در پشت بدنه این دیوایس، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که بر اساس عکاسی ۳۶۰ درجه طراحی شده است. دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز به کاربران کمک می‌کند تا عکس‌های سلفی زیبایی را شکار کرده و مکالمات تصویری با کیفیتی را نیز تجربه نمایند. در قسمت پشتی دستگاه، سنسور اثر انگشت و در زیر بدنه نیز یک باطری ۳۵۰۰ میلی آمپری قرار گرفته است که از زمان شارژ سریعی برخوردار است. قابلیتی با نام Super-Saving نیز در Honor V8 قرار گرفته است که در مواقع لزوم، می‌تواند جهت ذخیره باطری به شما کمک کند.

Honor V8 در کنار پشتیبانی از USB Type-C، از قابلیت NFC نیز بهره‌مند است که جهت برخورداری از Huawei Pay طراحی شده است. سیستم عامل دستگاه نیز به صورت پیش‌فرض مارشملو بوده و رابط کاربری EMUI 4.1 برای آن در نظر گرفته شده است. مدل ۳۲ گیگابایتی Honor V8 با ارزشی معادل ۳۸۴ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز ۴۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. این تلفن هوشمند در حال حاضر از طریق Vmall امکان سفارش آنلاین را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH