زمانی که نوکیا نیز اسمارت فون ضد آب می‌سازد؟!

nokia-eos-rumour

همان‌طور که قبلا اشاره نموده بودیم، به نظر می‌رسد که نوکیا در حال ساخت یک پرچم دار جدید ویندوز فونی با نام EOS می‌باشد که جدیدا شایعاتی به بیرون راه پیداکرده مبنی بر اینکه این گل سر سبد نوکیا از یک قاب فلزی بهره مند شده است و نوکیا برای اولین بار (به جز نوکیا 1100) از فناوری ضد آب بر روی این پرچم دار جدیدش استفاده نموده است. نوکیا با طراحی‌های شیک و زیبای خود همواره توجه بسیاری را به خود معطوف نموده و شاید EOS بتواند نوکیا را همانند برادر لومیایی خودش یعنی Lumia 920 سرافراز سازد.
به نظر می‌رسد که نوکیا بر روی پرچم دار بعدی‌اش حسابی وقت گذاشته چرا که نسل بعد اسمارت فون‌های خودش را با فناوری نانو P2i تلفیق نموده است که به کمک چنین فناوری می‌توان گفت که EOS می‌تواند به یکی از برترین اسمارت فون‌های ضد آب دنیا تبدیل شود، چرا که چنین فناوری، EOS را از به کار بردن یک پوشش خاص و رعایت یک سری استانداردهای موجود برای اسمارت فون‌های ضد آب خلاص می‌سازد. اگر شایعه 41 مگاپیکسلی بودن این اسمارت فون ویندوزی نیز به حقیقت بپیوندد، می‌توان با قاطعیت از آینده نوکیا و ویندوز فون مایکروسافت نیز به روشنی سخن به میان آورد.

2 در مورد “زمانی که نوکیا نیز اسمارت فون ضد آب می‌سازد؟!”

  1. فکر کنم نوکیا برگرده به روز های اوج یا حداقل کمتر ضرر کنه چون دیگه اون داره حواسش رو فقط به لومیا ها و بعضی گوشی های ساده جمع میکنه دیگه مردم نمیترسن این os هم مثل میگو maemo و سیمبین بشه و براش برنامه ی مناسب نباشه

    1. محمد جهانی

      برخلاف بسیاری عقیده دارم که ویندوز فون همانند ویندوز قربانی سیاست های احمقانه مایکروسافت میشه..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH