یک تبلت ۱۸.۴ اینچی از لنوو در GFXBench رویت شد

لنوو را می‌توان یکی از بزرگترین کمپانی‌های چینی دانست که در زمینه فناوری مشغول به فعالیت است. این کمپانی اعلام کرده است که مطابق برنامه‌ریزی‌های خود در کنفرانس ۹ ژوئن در نمایشگاه Tech World 2016 از چند محصول رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود در این کنفرانس شاهد رونمایی از چند تلفن‌همراه با برند موتو باشیم و شایعات اخیر نیز خبر از رونمایی یک اسمارت‌فون مبتنی بر پروژه تانگو لنوو در این کنفرانس می‌دهند. اخیرا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی از لنوو در بنچمارک GFXBench رویت شده است که گمان می‌رود در جریان کنفرانس ذکر شده به صورت رسمی معرفی شود.

PB2-690N تبلت غول‌ پیکر و جدید لنوو است که اخیرا توسط GFXBench مورد سنجش قرار گرفته است، این تبلت مجهز به نمایشگری ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن QHD است که از نظر اندازه مشابه تبلت گلکسی View سامسونگ خواهد بود. PB2-690N در بخش پردازشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ یا ۶۵۲ است و چیپست آدرنو ۵۱۰ وظیفه پردازش‌های گرافیکی را در آن بر عهده دارد. این دستگاه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است؛ در بخش نرم‌افزاری نیز PB2-690N به صورت پیش‌فرض اندروید مارشملو (۶.۰.۱) را اجرا می‌کند. البته GFXBench در بخش سیستم عامل عبارت “Android Google Edition” را نیز درج کرده که هدف از درج آن هنوز مشخص نیست، شاید درج این عبارت نشان دهنده نسخه‌ای متفاوت از اندروید باشد و یا GFXBench این عبارت را تنها به این دلیل درج کرده است که به کاربر اطلاع دهد، گوگل سازنده اندروید است! ظاهرا باید برای مشخص شدن این موضوع تا ۹ ژوئن صبر کنیم.

PB2-690N در بخش تصویربرداری از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد و یک سنسور ۰.۳ مگاپیکسلی در بخش جلویی آن جاخوش کرده است. به نظر می‌رسد لنوو این تبلت را برای رقابت با گلکسی View سامسونگ معرفی می‌کند، هرچند آمار فروش گلکسی View چندان درخشان نیست اما لنوو قصد دارد این تبلت ۱۸.۴ اینچی را به‌زودی معرفی و روانه بازار کند.

Lenovo-PB2-690N-tablet-GFXBench_1 (1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH