مشخصات سامسونگ گلکسی S7 اکتیو منتشر شد

سامسونگ به این نتیجه رسیده است که هم اکنون بهترین زمان ممکن برای عرضه نسخه‌ای خاص از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S7 است. کاری که پیش از این نیز با برخی پرچم‌دارانش انجام داده بود. اسمارت فون‌هایی که از سوی سامسونگ با پسوند Active عرضه می‌شوند، علاوه بر قدرت و زیبایی معمولا ویژگی‌های خاصی دارند که این محصول را از نسخه اصلی به طور کلی متمایز می‌کند. از زمان عرضه رسمی گلکسی S7 تاکنون هنوز مشخص نبود که این پرچم‌دار جدید سامسونگ آیا خواهر یا برادری خواهد داشت یا خیر؛ تا اینکه بالاخره در یکی از وب‌سایت‌های معتبر بنچمارک این موضوع با انتشار لیستی از مشخصات یک محصول جدید، تایید شد.

این محصول نیز همانند اسمارت فون‌های پیشین که با نام اکتیو وارد بازار شدند؛ دارای یک پوشش پلاستیکی محافظ در پشت و کلیدهای فیزیکی جدید بر روی قاب جلویی است. شاید اگر نگاهی به ظاهر Galaxy S6 Active بی اندازید بد نباشد!

به تازگی از وب‌سایت GFXBench لیستی به بیرون درز کرده است که مشخصات کامل این گوشی را به ما نشان می‌دهد. از لحاظ سخت افزاری هیچ جای تعجبی نیست که سخت افزار گلکسی S7 را عینا بر روی این محصول نیز ببینیم. بهره‌گیری از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و دوربینی با همان قدرت این گفته ما را تایید می‌کند.

در قسمت نمایشگر ما با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح QHD روبه‌رو هستیم! در واقع در این حوزه نمایشگر این محصول از نمایشگر ۵.۱ اینچی S7 کمی بزرگ‌تر است. این بدنه و نمایشگر بزرگ‌تر احتمالا توسط یک باتری قوی‌تر از پرچمدار سامسونگ تغزیه می‌شود.

با اینکه گلکسی S7 و برادرش S7 edge هردو در مقابل آب و گرد غبار مقاوم هستند اما سری اکتیو به طور سنتی در این حوزه قابلیت‌های خوبی دارند. در واقع با این شرایط ما باید منتظر این باشیم که گلکسی S7 اکتیو همراه با استاندارد نظامی MIL-STD-810G عرضه شود؛ یعنی مقاومت کامل در برابر فشار، ارتفاع، شوک و هر چیز دیگری!

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که S7 اکتیو چه زمانی به صورت رسمی عرضه می‌شود؛ البته باید این موضوع را در نظر داشت که سامسونگ برای عرضه این محصول همانند نسخه اصلی برنامه‌های ویژه‌ای نخواهد داشت و شاید این رویداد در یک سکوت کامل خبری انجام پذیرد!

Galaxy-S7-Active-Side

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH