باگ جدید در iOS 9.3 شکل پوشه‌ها را تغییر می‌دهد!

وقتی اسم باگ را می‌شنویم مطمئنا یک ایراد نرم‌افزاری را به یادمان می‌آورد که در بیشتر مواقع هم آزاردهنده است. حالا چرا می‌گوییم بیشتر مواقع، چون باگی که الان قرار است از آن صحبت کنیم، یکی از آن باگ‌های دوست داشتنی است که می‌توان از آن به نفع خود بهره برد.

اخیرا جویندگان باگ در دو نسخه iOS 9.3 و iOS 9.3.1 یک باگ یافته‌اند که با وجودش پس از انتخاب یک والپیپر ۳×۳ برای پس زمینه، برخی از پوشه‌ها از حالت چهار گوش به حالت دایره‌ای در می‌آیند. می‌خواهید بدانید چطور؟ در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

۱-چند تا عکس پس زمینه دانلود کنید

Download-some-wallpapers

این لینک را باز کنید و مجموعه حاوی ۵۲ تصویر ۳×۳ را برای خود دانلود کنید، تصاویری که قرار است والپیپرهای جدید ۳×۳ شما شوند. والپیپرها را با ضربه زدن روی آنها و نگه داشتن ذخیره کنید.

۲-یک والپیپر جدید بگذارید

Set-a-new-wallpaper

به قسمت Wallpaper در تنظیمات بروید و یک والپیپر جدید را انتخاب کنید. حالا از مسیر Camera Roll یا My Photo Stream یک والپیپر جدید برگزینید.

۳-آیکن‌های دایره‌ای

OMG-circles (1)

حالا به صفحه خانه بازگردید و ببینید که چطور پوشه‌های شما دایره‌ای شده‌اند. البته برخی از آن‌ها تغییر ظاهر نداده‌اند. اگر می‌خواهید که آیکن‌ها به حالت قبلی بازگردند، تصویری غیر از والپیپرهای ۳×۳ را برای صفحه خانه انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH