احتمال معرفی هدست واقعیت مجازی Android VR در کنفرانس Google I/O

گوگل ازجمله شرکت‌های پیشگام در زمینه واقعیت مجازی است. این شرکت پیش‌ازاین اولین هدست واقعیت مجازی خود را بانام Google CardBoard معرفی و روانه بازار کرده است و اکنون شایعات جدیدی از معرفی دومین هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Android VR منتشر شده است.

دو روز پیش یک روزنامه‌نگار کهنه‌کار در عرصه فناوری اعلام کرد که گوگل در تدارک معرفی هدست واقعیت مجازی خود با نام Android VR در جریان کنفرانس Google I/O است. این خبرنگار ادعا کرده که این هدست واقعیت مجازی آمده است تا رقبای خود همچون هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی با نام HTC Vive و هم‌چنین هدست قدرتمند Oculus Rift را کنار بزند و تجربه بهتری از واقعیت مجازی را به کاربران ارایه کند.

طبق اطلاعاتی که از این هدست واقعیت مجازی داریم گوگل در این هدست از سیستم‌عامل اندروید N بهره خواهد گرفت اما نمی‌توان درباره سایر ویژگی‌های این هدست واقعیت مجازی به قطع یقین نظر بدهیم.

Google-IO

طبق اخباری که از گوگل منتشرشده بود به نظر می‌رسید که این شرکت در حال کار روی نسل دوم هدست واقعیت مجازی Google CardBoard بانام ++Cardboard است.

هرچند صد درصد نمی‌توان گفت که هدست واقعیت مجازی که احتمالا در جریان کنفرانس Google I/O معرفی خواهد شد همین هدست با نام تغییریافته است یا اینکه پای هدست واقعیت مجازی دیگری نیز در میان است. درهرصورت باید تا هفته آینده و کنفرانس Google I/O منتظر بمانیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH