پرچمدار ZTE با نام Axon 7 کمتر از ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود

وقتی ZTE از گوشی Axon خود رونمایی کرد، ما شاهد همان چیزی بودیم که از یک سازنده چینی گوشی انتظار می‌رفت: ارزان، قدرتمند و خسته‌کننده! حال ZTE دعوتنامه‌هایی برای مراسم ۲۶ ماه مه خود فرستاده و در آن از رونمایی از گوشی Axon 7 خبر داده است.

مشخصات این گوشی که از TENAA استخراج شده، همان است که قبلا می‌دانستیم و از یک گوشی اندروید ۶۰۰ دلاری انتظار می‌رود. این مشخصات عبارتند از: چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD، رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۱۴۰ میلی آمپری. به اینها می‌توانید دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی را نیز اضافه کنید.

اطلاعات زیادی از بدنه این گوشی در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که چیزی بین ال‌جی G3 و اچ‌تی‌سی One باشد و اگر قیمت‌گذاری آن نیز مانند اولین Axon باشد، نباید انتظار زیادی از بدنه آن داشته باشید.

منشا نام‌گذاری این گوشی مشخص نیست، اما این گوشی نه نمایشگر ۷ اینچی دارد و نه هفتمین گوشی است که ZTE عرضه کرده است. علاوه بر گوشی Axon اولیه که با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شد، ZTE پنج گوشی دیگر نیز ارایه کرده است: Axon Elite، Axon Max، Axon Lux، Axon Pro و Axon Mini. پس این گوشی هفتمین گوشی ZTE نیست و احتمالا این اسم برای این انتخاب شده است که دوران گوشی‌های با پسوند ۶ تمام شده است یا در حال تمام شدن است و ZTE خواسته که در نام‌گذاری از قافله عقب نمانده باشد.

اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این گوشی به بیرون درز نکرده است، ولی اگر به این گوشی علاقه دارید، زمان زیادی منتظر نمی‌مانید،‌ چون این گوشی در ۲۶ ماه مه (تقریبا ۱۰ روز دیگر) رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH