شایعه: منتظر آیفونی با نمایشگر خمیده OLED در سال ۲۰۱۸ باشید

گوشی‌های آیفون شرکت اپل از جمله گجت‌های موردعلاقه شایعه‌سازان هستند، به همین دلیل هر از چند گاهی اخبار، اطلاعات و مشخصات جدیدی از آیفون‌های آینده این شرکت منتشر می‌شود که برخی از آن‌ها رنگ واقعیت گرفته است. به‌تازگی نیز شایعاتی از آیفون آینده این شرکت منتشر شده است.

اپل مدت‌هاست که علاقه بسیاری به پنل‌های LCD دارد و درحالی‌که سایر رقبا از صفحه‌نمایش OLED در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، اپل آیفون‌هایی با صفحه‌نمایش LCD تولید و روانه بازار کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد اپل نیز کم‌کم از صفحه‌نمایش LCD دست کشیده، چراکه شایعات جدید درز کرده از این شرکت، حکایت از عرضه آیفونی جدید در سال ۲۰۱۸ با صفحه‌نمایش OLED دارد.

شایعات منتشر شده از کشور کره جنوبی و یکی از تولیدکنندگان پنل‌های OLED درز کرده است. منابع منتشرکننده این خبر ادعا کرده‌اند که اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ از نمایشگرهای خمیده OLED در آیفون‌های بعدی خود بهره ببرد. هرچند که پیش‌ازاین نیز زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه اپل به استفاده از صفحه‌نمایش خمیده OLED شنیده می‌شد.

با تمام این تفاسیر تا سال ۲۰۱۸ زمان بسیاری باقی‌مانده است و شرکت اپل و بازار تلفن‌های هوشمند تا آن موقع دچار تحولات بسیاری خواهند شد، بنابراین نمی‌توان به قطع یقین به استفاده اپل از پنل‌های خمیده OLED در گوشی‌های آینده‌ این شرکت امیدوار بود.

Apple_iPhone_SE_Intro_Main

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH