روزی برای آپدیت به نسخه 4.1 اندروید!

jb-new-logoدیروز، روز ارایه آپدیت‌ اندروید لوبیای ژله‌ای (v4.1) برای بسیاری از اسمارت‌ فون‌ها است. کمپانی آمریکایی موتورولا برای دو اسمارت فون DROID RAZR و DROID RAZR MAXX آپدیت اندروید 4.1.2 را عرضه نمود. در این آپدیت نرم‌افزارهای پیش‌فرض موتورولا همچون My Gallery و My Music با نرم‌افزارهای پیش‌فرض اندروید مانند Google Gallery و Google Play Music جایگزین شده‌اند. گفته می‌شود با انجام این آپدیت سرعت اتصال به GPS بالاتر می‌رود، همچنین کیفیت دوربین و عکاسی پانوراما نیز افزایش یافته است.

سونی نیز پس از ارایه آپدیت اندروید برای گوشی‌های Xperia T ،TL و V اندروید 4.1 را برای اسمارت فون Xperia J نیز عرضه کرد. این آپدیت که شامل تمام ویژگی‌های نسخه 4.1 همچون Project Butter می‌باشد هم به صورت over-the-air و هم با استفاده از نرم‌افزار PC Companion قابل دریافت است. به نظر شما اسمارت‌فون بعدی سونی که این آپدیت را دریافت می کند کدام مدل خواهد بود؟

همچنین اپراتور موبایل AT&T نیز برای اسمارت فون HTC One X آپدیت اندروید 4.1 را عرضه نمود. این آپدیت که به صورت over-the-air عرضه شده است امکانات مهمی همچون Project Butter و Google Now را به گوشی اضافه می‌کند.

در این روز نوبت به یک کمپانی گم‌نام هم رسیده بود تا در این عرصه خودنمایی کند! کمپانی هندی Micromax برای گوشی A110 Canvas 2 که البته فقط در هند عرضه شده است آپدیت اندروید 4.1 را عرضه نمود تا ثابت کند ارایه آپدیت و ساپورت فقط مختص به شرکت‌های بزرگ نیست و این شرکت نیز قصد دارد کاربران محصولاتش را به بهترین نحو ساپورت کند (باشد که دیمو و جی ال ایکس نیز کمی یاد بگیرند!). البته این آپدیت نه از طریق over-the-air عرضه شده و نه با استفاده از سیستم خود می‌توانید آن را دریافت کنید! کاربران این اسمارت‌ فون باید با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر خدمات این شرکت اسمارت فون خود را آپدیت نمایند!

4 در مورد “روزی برای آپدیت به نسخه 4.1 اندروید!”

  1. با سلام
    من کاربر محصولاتی از خانواده Xperia هستم! آخرین گوشیم Xperia TX هست ولی هنوز آپدیتی برای گوشیم نداده و فعلا گفته اواخر مارچ میاد.
    لطفا متن تصحیح شود

    ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH