سمینار بزرگ معرفی برترین‌های کارائوکه ال‌جی برگزار شد!

karaoke-lg-1

چندی پیش در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، مراسمی جهت معرفی برترین خوانندگان با دستگاه کارائوکه ال‌جی برگزار شد. در این مراسم که با حضور مقامات ال‌جی، گلدیران و جمعی از اصحاب رسانه صورت پذیرفت، سه برنده اصلی که با مجموع آرای مردمی انتخاب شده بودند به روی صحنه آمده و به اجرای زنده پرداختند.

مسابقه چگونه برگزار شده بود؟

مسابقه با دریافت 20 فایل از آهنگ های پرفروش و خاطره برانگیز ایران از وب سایت ال جی ریتم در سبک های مختلف پاپ، سنتی و محلی آغاز شد. شرکت کنندگان در فاصله زمانی 19 مهر لغایت 24 آبان 91 بازخوانی آهنگ و بارگذاری مجدد در وب سایت ال جی ریتم را انجام دادند. قضاوت آهنگ های بازخوانی شده توسط هیئت داوران منتخب بود، که عبارت بود از:
1- گروه رستاک
2- علی لهراسبی
3- محمد معتمدی
فاز دوم این مسابقه در فاصله زمانی 24 آبان تا 25 آذر 91 اجرا شد. قسمت پایانی این پروژه با رای بازدیدکنندگان اینترنتی از آهنگ‌های بارگذاری شده در وب سایت ال‌جی ریتم، در 25 آذر تا 12 بهمن 91 آخرین مرحله مسابقه را شکل داد.

LGreetm.ir وب سایت رسمی مسابقه کارائوکه «کی بهتر می‌خونه»، ارتباط دهنده ما با شرکت کنندگان و رای دهندگان مسابقه بود. بر اساس تحلیل‌های گوگل آنالیتیک، صفحات این وب سایت 915 هزار بار توسط 157 هزار و 574 نفر بازدید شده است.
در جریان این مسابقه 562 خواننده ثبت نام کردند، 1212 ترانه تائید شد و 16665 نظر مختلف روی وب سایت دریافت شد.

تنها خوانندگان منتخب، برنده جایزه نبودند و ال‌جی برای کاربران فعالی که در طول زمان رای گیری حضوری موثر در وب سایت ال جی ریتم داشتند، سه دستگاه کارائوکه هدیه در نظر گرفته بود. مبنای انتخاب، هر روز ورود به وب سایت و نظر دهی برای هر آهنگ یک شانس برای آقایان، و دو برابر شانس برای بانوان بود.

برندگان مسابقه

نفر اول: مهدی محمدی فرد (جایزه: 100.000.000 ریال)

karaoke-lg-2

نفر دوم: مهدی رضایی نسب (جایزه 50.000.000 ریال)

karaoke-lg-3

نفر سوم: مهرداد معزی (جایزه: 30.000.000 ریال)

karaoke-lg-4

همچنین در این مراسم که با اجرای احسان علیخانی برگزار شد، بازیگرانی چون امین حیایی و عنایت بخشی نیز حضور داشتند و در پایان سمینار برای آنکه فضای هنری کار به خوبی حفظ شود، شهرام شکوهی، خوانند معروف پاپ کشورمان نیز برای دقایقی به اجرای زنده پرداخت.

karaoke-lg-5 karaoke-lg-6

2 در مورد “سمینار بزرگ معرفی برترین‌های کارائوکه ال‌جی برگزار شد!”

  1. حالا که مسابقه تمام شده اطلاع رسانی میکنید ! چشمک

    مسابقات خوانندگی یکی از بربیننده ترین مسابقاتی هست که سراسر دنیا برگزار میشه ..

    اما متاسفانه به علت تفکر غلط در ایران به ان بها داده نمیشه !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH