سونی اکسپریا XA اولترا با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

سونی به صورت رسمی اکسپریا XA اولترا را به دنیای تکنولوژی معرفی نمود. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD بوده که از تراکم پیکسلی ۳۶۷ppi بهره می‌برد. این صفحه نمایش که تا لبه‌های دیوایس ادامه دارد، داخل بدنه‌ای از جنس فلز قرار گرفته و این ترکیب، باعث شده تا شاهد یک تلفن هوشمند میان‌رده شکیل و زیبا باشیم.

در زیر بدنه فلزی اکسپریا XA اولترا، شاهد پردازنده Helio P10 مدیاتک به همراه سه گیگابایت رم هستیم و سیستم عامل اندروید نسخه ۶.۰.۱ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی اکسپریا XA اولترا تنها ۱۶ گیگابایت است که البته با استفاده از درگاه کارت حافظه می‌توان آن‌را افزایش داد.

این تلفن هوشمند دارای دو دوربین بوده که هر یک نیز دارای فلاش LED هستند. در پشت بدنه دستگاه، یک دوربین ۲۱.۵ مگاپیکسلی با فوکوس فوق‌العاده که ساخت خود شرکت سونی نیز هست، قرار گرفته. اما شگفتی اصلی در قسمت جلویی بدنه دستگاه خلاصه می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال که از قابلیت عکس‌برداری در حالت‌های خاص نیز بهره می‌برد.

مسئولان سونی قول داده‌اند که اکسپریا XA اولترا دارای عمر باطری دو روزه خواهد بود و با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ دیوایس، می‌توانید حدود ۵.۵ ساعت از آن استفاده نمایید. پیش‌بینی می‌شود که این مدل در ماه جولای در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی لیمویی عرضه شود، اما متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس نیست.

2 در مورد “سونی اکسپریا XA اولترا با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی رسما معرفی شد”

  1. درود.سونی واقعا دستی دستی خودشو میخواد نابود کنه!درک نمیکنم این کاراشو.رفته فبلت۶اینچی زده با دوربین۱۶مگاپیکسلی و با ois!اون وقت دوربین پشتش ois نداره!واقعا خنده داره 🙂 با توجه به اینکه توی سری۳۲گیگ اکسپریا ایکس که فقط ۲۰ گیگ در دسترس بود حدس میزنم از دیدگاه حافظه هم خیلی پایین تر از حد معمول باشه تازه یه اندروید خام با چندین تغییر شده رابط کاربریش خوبه تاچویز سامسونگ نیست!از دیدگاه باطری هم فاجعست!میاد ۲۷۰۰ میزاره که چی توی۶اینچ؟میخواد بگه که سونی تکنولوژی های خیلی زیادی برای باطری داره؟خب چه کاری باطری بهتر میزاشت و این قابلیت ها رو روش پیاده میکرد نه باطری کم حجم تر 🙁 بایدحداقل باطری ۳۲۰۰ میزاشت توی این۶اینچ.درسته مثلا فست شارژ داره ولی خوب چه فایده!یا مثلا سونی گفته با ۱۰ دقیقه شارژ میشه تا ۵.۵ساعت مکالمه کرد!قضاوت با شما!نکته ی دیگه استفاده از این دوربین بسیار قدرتمند برای سلفی!آخه معتاد های سلفی هم به این دوربین نیاز ندارن!تازه سلفی گرفتن با دوربین ۶ اینچی خیلی سخته و به زور میشه با یه دست گرفتش حالا حساب کنید بخواید باهاش سلفی هم بگیرید!چه شود:) سونی و اچ تی سی با این روند معرفی دیوایساشون خودشونو دستی دستی دارن نابود میکنن!

    1. شما حرص نخور.سونی کار خودشو خوب بلده.بعد در ضمن شاید شما از ۱۶ مگا دوربین جلو خوشت نیاد…خود من که از سلفی های باکیفیت لذت میبرم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH