اچ‌پی نوت‌بوک پریمیوم EliteBook 1030 را عرضه کرد

اچ‌پی امروز از نوت‌بوک پریمیوم EliteBook 1030 رونمایی کرد. این نوت‌بوک بین EliteBook Folio و EliteBook 1040 قرار دارد و برای مشتریانی است که نیاز به چندکاره بودن و تحرک نوت‌بوک‌ها دارند و همزمان یک نمایشگر بزرگ‌تر نیز می‌خواهند. این نوت‌بوک بر اساس EliteBook 1020 ساخته شده است که عملکرد خوبی برای اچ‌پی در بازار داشته است.

نوت‌بوک EliteBook 1030 دارای بدنه آلومینیومی و نمایشگر ۱۳.۳ اینچی است که نمایشگر آن می‌تواند از نوع غیرلمسی یا لمسی QHD با رزولوشن ۳۲۰۰*۱۸۰۰ باشد. این نوت‌بوک باریک و سبک، استاندارد MIL-STD (استاندارد نظامی) داشته درصورتیکه تنها ۱.۱۵ کیلوگرم وزن و ۱۵.۷ میلی‌متر ضخامت دارد!

پردازنده این نوت‌بوک، نسل ششم اینتل Core M است که ۲۰ درصد سرعت بیشتری نسبت به قبل دارد. از دیگر امکانات این نوت‌بوک می‌توان به SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم، باتری ۴ سلولی ۴۰ وات‌ساعت با ۱۳ ساعت طول عمر، ابزاری برای مدیریت و امنیت، کیبورد پریمیوم اچ‌پی، ClickPad برای ویندوز ۱۰ و بلندگوی Bang & Olufsen اشاره کرد.

این نوت‌بوک از همین ماه با قیمت ۱۲۴۹ دلار برای فروش عرضه می‌گردد که البته قیمت بسته به کشور ارایه شده و مشخصات نوت‌بوک می‌تواند متغیر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH