10 چیزی که ما را برای نسل چهارم کهکشانی‌ها بیخودی منتظر گذاشته است!

Galaxy-S4-Rumors-Updates-Wishlist-Expected-specifications

مراسم معرفی نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ تا 24 ساعت دیگر آغاز می‌شود و شایعات بسیاری در این بحبوحه زمانی پیرامون این دیوایس هوشمند به گوش می‌رسد. در این مطلب شما را با شایعاتی که احتمال عملی شدن آن‌ها بیشتر است آشنا خواهیم ساخت تا بدانید که سامسونگ با معرفی نسل چهارم گلکسی‌های خودش، نسبت به رقبای قدرتمندی چون: سری G ال‌جی، وان اچ‌تی‌سی، اکسپریا زد سونی و… کار فوق العاده‌ای انجام نداده است.

1- صفحه نمایش

به نظر می‌رسد که پسر ارشد سامسونگ از یک صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی بهره مند شده است. انتظار کیفیت فوق‌العاده ای را نمی‌توان از این اسمارت فون داشت چرا که صفحه نمایش های فول اچ‌دی قبلا بر پرچم داران قدرتمندی چون: سری اکسپریا زد، اچ تی سی وان و…. به کارگرفته شده است و کیفیت آن را نمی‌توان یک نمونه وصف ناپذیر دانست. پس در این زمینه منتظر تفاوت آن چنانی از پسر ارشد چشم بادامی سامسونگ نیستیم، گرچه سامسونگ برای استفاده از فناوری AMOLED، علاقه بسیاری با به کاربستن این فناوری در پرچم داران خودش دارد و شاید سامسونگ امسال همانند سال‌های گذشته این فناوری را بر روی پسر بزرگ‌تر و نو ظهورش قرار دهد.

2- پردازنده

درباره پردازنده نمی‌توان نظری داد چرا که عده‌ای با اخبار خود حکایت بر 4 هسته‌ای بودن برادر بزرگ‌تر کهکشانی سوم دارند و عده دیگری از 8 هسته‌ای بودن گلکسی اس 4 صحبت به میان می‌آورند. با این اوصاف و این که اندروید هنوز نمی‌تواند از توانایی همان 4 هسته‌ای گلکسی اس 3 به صورت کامل استفاده نماید، پس می‌بایست عاقلانه‌تر به قضیه نگاه نمود و شایعه اول را پذیرفت. اما به چه فیمتی؟! با این اوصاف سامسونگ می‌تواند با افزایش توان کاری هر هسته به 1.8 گیگاهرتز، هم در مصرف باتری کهکشانی نسل چهارم خودش صرفه جویی نماید و هم این عمل سبب کاهش قیمت نسل چهارم کهکشانی‌ها می‌شود.

3- دوربین (بازی با ارقام یا واقعیت؟!)

سامسونگ از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در 2 پرچم دار نسل کهکشانی‌های خودش استفاده نموده است و حاضر به ریسک نیست! عدد 13 نحس است و چون سامسونگ، کمپانی خرافاتی است از به کاربردن چنین عددی در دوربین پرچم دارانش ممانعت به عمل آورده است، گرچه امسال باید در ریسک عدد 13 بر روی زندگی پسر ارشدش شرط بندی نموده و اگر هنگام معرفی متوجه شدید که نسل چهارم کهکشانی‌ها یک دوربین 13 مگاپیکسلی را یدک می‌کشد جا نخورید! درباره دوربین دوم در هیچ شایعه‌ای نمی‌توان چیزی یافت، گرچه که باید این اسمارت فون، یک دوربین فوق العاده با کیفیت همچون دوربین دوم اکسپریا زد سونی و اچ‌تی‌سی وان را دارا باشد.

4- سیستم عامل

انتظار بالایی را از این پسر کهکشانی باید داشت چرا که اسمارت فون جدید اچ تی سی ملقب به ONE از نسخه جدید رابط کاربری سنس برخورددار است، حال به نظر می‌آید که گلکسی اس 4 برای مقابله با پسر تایوانی اچ‌تی‌سی، به یک رابط کاربری جدید  تاچ ویز سامسونگ مجهز شده باشد و آخرین نسخه سیستم عامل رویایی اندروید (نسخه 4.2) را نیز با خود یدک داشته باشد.

5- بدنه و ظاهر

حتما شما با ظاهر پسران بسیار زیبای سونی و اچ‌تی‌سی و اپل آشنا هستید و قیافه پسران نسل قبل کهکشان صفتان سامسونگ را در خفایای ذهن خود مرور می‌کنید! بهتر است کیفیت بدنه آن‌ها را یک بار مرور نمایید تا با شرایط موجود بیشتر آشنا شوید. همه پسران سایر کمپانی‌ها از به کار نبردن مواد بی کیفیت پلاستیکی در خودشان، خرسند و مغرورند، گرچه که پسران پلاستیکی سامسونگ باهمان قیافه زشت و پلاستیکی‌شان خوش هستند! همچنین خود سامسونگ پلاستیکی بودن نسل چهارم کهکشانی‌ها را تایید کرده است که باید کم کم نام سوپرفون‌های سامسونگ را به کهکشانی‌های پلاستیکی تغییر داد.

6- کنترل هوشمند صفحه با چشمان جادویی‌تان!

چند تصویر از نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ منتشر شد و نشان داد که خبر پیمایش صفحه با چشم، در نسل چهارم گلکسی شایعه‌ای بیش نبوده ولی با تمام این اوصاف ممکن است که این تکنولوژی در پسرتازه وارد سامسونگ به کار گرفته شده باشد و سامسونگ ما را با این تکنولوژی در ساعات آینده آشنا سازد!

7- شارژ بی سیم

تکنولوژی شارژ بی سیم دیوایس همراه هوشمند، چیز جدیدی نبوده و خیلی‌ها توانسته‌اند به این تکنولوژی دسترسی بیابند اما امسال از گلکسی اس 4 سامسونگ انتظار داریم که این تکنولوژی را در جعبه خود مخفی کرده باشد تا با بازکردن جعبه کهکشانی چهارم سامسونگ شگفت زده شویم!

8- باتری

متاسفانه تمام نسل‌های کهکشانی‌ها، برروی خود یک صفحه نمایش باتری خور را نصب ساخته‌اند که کاربران را مدام مجبور به شارژ اسمارت فون کهکشانی می‌نماید، اما از نسل چهارم انتظار داریم که دست پر بازگردد و باتری با ظرفیتی بیش از 2100 میلی آمپری را در پشت خود قرار داده باشد تا از عهده پرخوری سخت‌افزار و صفحه نمایش‌اش، نسبت به سایر برادرانش بهتر برآید!

9- وفاداری سامسونگ نسبت به دکمه HOME

گویا سامسونگ دست از کندن یک خندق همیشگی برای جای دادن دکمه HOME در سوپرفون‌های خودش بر نمی‌دارد و نسل چهارم نیز از این ماجرا مستثنی نیست! چرا که در عکس رسمی سامسونگ می‌توان به وجود چنین دکمه سخت افزاری در نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ پی برد.

10- قیمت

با توجه به بالا بودن قیمت دلار در کشورما می‌بایست برای خرید این گوشی حداقل بالای 2.5 میلیون را از جیب مبارکتان خارج کنید تا صاحب چنین گوشی پلاستیکی و تکراری شوید! پس اگر از بابت فروش اجزای بدنتان به خاطر تامین هزینه PS4 چیزی باقی مانده است، آن‌ها را هم آماده فروش کنید تا بتوانید نسل چهارم کهکشانی‌ها را از نزدیک لمس نمایید!

14 در مورد “10 چیزی که ما را برای نسل چهارم کهکشانی‌ها بیخودی منتظر گذاشته است!”

  1. سامسونگ سود و مزایای خوب و زیادی به نمایندگانش پرداخت می کنه،واسه همین زیادی تبلیغ و الکی بزرگ شده ……سامسونگ حتی توانایی ساخت یه DVD رایتر خوب رو هم نداره چه رسد به موبایل ….با 15 سال سابقه در زمینه IT تنها چیزی که از سامسونگ دیدم اینه:بدترین و بی کیفیت ترین و موذیانه ترین نوع طراحی…چه در مدار و چه در ظاهر….لطفا مصرفی گرا نباشید و به هر محصولی به صرف اعداد و ارقام پول ندید.ضمنا سونی هم متعلق به پدر اینجانب نیست و بهترین هم نیست،اما قطعا از شاگرد و نوچه خودش یعنی سامسونگ سرتره….

    1. محمد جهانی

      شما والا خیلی آتیشتون نسبت به سامسونگ تنده..گرچه سامسونگ مال بابای منم نیست پس جر و بحثی که تو اینترنت سر برندها باهم دارند نمیدونم واسه چیه؟! شاید الکی باشه..محصولات سامسونگ بسیار خوب هستند به نظر خودم که مطمئنا نظرتون محترمه واسه خودم و بقیه اما شاید شما از محصولات بدش استفاده کنین…بالاخره هر شرکتی یه چیز بدی هم میزنه..

  2. حالا که s4 هم رونمایی شده میشه این انتظار رو داشت که بی اغراق بگیم xperia z بهترینه حداقل در بررسی های اولیه دوربین وصفحه نمایش که در جی اس ام آرنا هست میشه اینو گفت.البته بدنه و طراحی رو هم نباید فراموش کرد.

    1. محمد جهانی

      نقد و بررسی اولیه گوشی تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد آن وقت مطمئنن نظرتون رو پس میگیرین..

  3. به نظر من در حال حاضر ‏Xperia Z‏ بهترینه.کلأ
    گوشی کاملیه نسبت به گوشی های دیگه
    پیش بینیم اینه که گلکسی اس ۴ شاید شاید شاید بتونه باهاش رقابت کنه.
    آیفون جدید اپل تفاوت چندانی با نسخه های قبلیش نخواهد داشت.

  4. واقعا جنس بدنه گوشی های سامسونگ با سونی و htcقابل مقایسه نیست . من اول نوت خریدم بعد از ۶ماه فروختم experia tخریدم همه چیش بهتره قیمتشم کم تره.

  5. برخلاف نظر بعضی از دوستان مقاله کاملا عادلانه و منصفانه بود به نظر من galaxy sivچیز شگفت انگیزی نداره وتلفن های مانند اکسپریا زد و وان ارزش خرید بیشتری دارند با احترام به دوستداران برند سامسونگ

  6. در مورد باتری گلکسی نوت به باتری 2500 و مدل نوت 2 به باتری 3100 میلی آمپری مجهز هستند.پس میشه انتظار داشت که برای یک صفحه نمایش 5 اینچی مسلما سامسونگ به یه باتری بیش از 2100 میلی آمپری فکر میکنه.
    دکمه ی خانه هم چیز بدی نیست که بخواد حذفش کنه.
    یه سوال: ایراد صفحه ی پلاستیکی چیه؟ مطمینا یک کمپانی بزرگ مثل سامسونگ اگر احساس میکرد که پلاستیکی بودن بدنه داره به فروشش یا اسمش آسیب میزنه خودش به فکر میبود.
    در مورد صفحه نمایش میگید از یک صفحه ی فول اچ دی نمیتوان انتظار کیفیت فوق العاده داشت. پس ببخشید دقیقا الان تو بازار از چی شما کیفیت فوق العاده میبینید که از یک صفحه ی فول اچ دی نمیبینید؟

    1. محمد جهانی

      چون از همون صفحه ای استفاده میکنه که سونی هم تو اکسپریا زدش به کار برده و کیفیت تصویر آنچنان بالا نرفته و تغییر نکرده است پس این رو گفتم…بعدشم من فقط بدنشو با گوشی های دیگه مقایسه کردم و یه چیزی چرا هر وقت که یه عیبی از چیزی میگیرم شما میاین واسه دعوا؟!

      1. کدوم دعوا؟ ظاهرا این شمایید که فقط به دعوا فکر میکنید. چون هر چی من مینویسمو با نیت بد برداشت میکنید.
        دعوایی نیست. بهش میگن بحث.اونم از نوع صلح آمیز

        1. محمد جهانی

          والا من که تو این شبه عیدی دنبال دعوا نیستم فقط یه بحث بود به قول شما اونم که میفرمایین صلح آمیز بود….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH