سرانجام کهکشانی چهارم پای به کره زمین گذاشت!

samsung-galaxy-s4-i9500-1

بالاخره پس از انبوهی از شایعات و حدس و گمانه‌زنی‌ها، ساعاتی پیش کهکشانی چهارم سامسونگ معرفی شد. همان طور که از قبل کاملا مشخص شده بود صفحه نمایش کهکشانی چهارم سامسونگ مدلی پنج اینچی (البته 4.99 اینچ!) با رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل و از نوع Super AMOLED و تراکم 441 پیکسل در هر اینچ است. “سیستم روی یک چیپست” جدید این اسمارت‌فون همان طور که از قبل هم مشخص شده بود شامل پردازنده مدل جدید 8 هسته‌ای سامسونگ بر اساس معماری big.LITTLE است که فرکانس کاری هر هسته 1.6 گیگاهرتز خواهد بود. 2 گیگابایت حافظه رم و چیپ گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 نیز از دیگر ویژگی‌های این چیپست است. سامسونگ سنت شکنی خاصی انجام نداده است و حافظه داخلی این مدل هم در سه نسخه 16/32/64 گیگابایتی همراه با امکان افزایش از طریق microSD می‌باشد. دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در عقب دستگاه و 2 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند. باتری این اسمارت‌فون مدل 2600 میلی‌آمپری است. از مسائل سخت افزاری که بگذریم نوبت به نرم‌افزار گوشی می‌رسد. گلکسی اس 4 مجهز به اندروید 4.2.2 خواهد بود که به رابط کاربری جدید و بهینه شده TouchWiz مجهز شده است. ابداعات و ویژگی‌های نرم‌افزاری هم در این گوشی بسیار دیده می‌شود. ویژگی‌هایی همچون Drama Shot ،Sound & Shot ،Smart Pause ،Smart Scroll ،Air View ،Group Play DualShot ،S Translator ،S Health ویژگی‌های بارز نرم‌افزاری کهکشانی چهارم سامسونگ هستند که سامسونگ امید بسته با این خصیصه‌ها بتواند دل کاربران را به دست آورده و رکورد فروش تازه‌ای برای این کهکشانی ثبت کند.
به زودی در آی‌تی‌رسان شاهد بررسی تک‌ تک ویژگی‌های خاص این اسمارت‌فون خواهید بود و در آینده‌ای نزدیک نیز بررسی اختصاصی ما را از این اسمارت‌فون خواهید خواند. منتظر باشید!

17 در مورد “سرانجام کهکشانی چهارم پای به کره زمین گذاشت!”

  1. اقای گلکار سلام عیدت مبارک
    میخواستکم بدونم کی بررسی این گوشی رو میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بد جور منتظر بررسیشم.
    خیلی عزیزی

  2. جالب بود اگه عین tagra3 ya 4 وقتی از رابط کاربری کم مصرفی تو گوشی در حال استفاده بودیم فقط 1هسته از 8 هسته کار میکرد و برای برنامه ها یا بازیهای سنگین بقیه 8 هسته شروع به کار میشد که مصرف باتری و چیزای دیگه بهینه تر میشد

    1. علیرضا محمدی

      حقیقتش من ندیدم! وقتی شروع به نوشتنش کردم (حدودای ساعت 7) هنوز خبری نبود. بعدش که گذاشتم از شما را دیدم و در نهایت گفتم هر کدوم را صلاح بدونند منتشر می کنند چون قبلا هم از این مدل اتفاق برای من افتاده بود! خلاصه حسابی شرمنده. ببخشید.

      1. محمد جهانی

        مهم نیست بابا …البته مطلب من نسبت به مطلب تون ناقص تر بود چون اولین خبری رو که از مراسم بیرون اومد رو برداشتم ترجمه کردم واسه اون مورد فکر کردم شمام نقد رو ترجمه کردین گفتم فقط..مرسی واسه انتشار

        1. علیرضا محمدی

          دشمنت شرمنده عزیز

          به هر حال همه بچه های این سایت از من توی زبان و فن قوی تر هستند (مثل شما) و من کوچیکترینشونم. موفق باشید

        2. محمد جهانی

          راستی دقت کردین که آقای گلکار و تمام اعضای این سایت همه از کلمه”عزیز” استفاده میکنند که من مستثنی هستم و این کلمرو به هیچ عنوان به کار نمیبرم..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH