نامبروان D6 یک اسمارت واچ با ظاهر کلاسیک و اندروید ۵.۱

شرکت چینی نامبروان یکی از تولید کنندگان اسمارت واچ است که به تولید محصولات ارزان با طراحی خوب شهرت دارد. این کمپانی که مدل‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند همچون G2 ،G4 ،S3 و D3 را معرفی کرده است، حال به سراغ یک نمونه کلاسیک با پشتیبانی از اندروید ۵.۱ آمده که با نام D6 شناخته می‌شود.

no.1-D6-8

این ساعت که صفحه نمایشی مربعی دارد، دارای نمایشگری با ابعاد ۱.۶۳ اینچ بوده و وضوح تصویر آن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است که به لطف فناوری IPS از هر زاویه‌ای که به آن بنگرید، کیفیت خوبی دارد.

no.1-D6-7

برای آنکه اندروید نسخه ۵.۱ بر روی D6 به خوبی اجرا شود، از پردازنده MTK6580 به همراه ۱ گیگابایت رم استفاده شده است. ۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند است که از طریق کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت دیگر قابلیت افزایش دارد.

no.1-D6-1

اگر دوست دارید که از اسمارت واچ خود به صورت مجزا بهره بگیرید، این قابلیت نیز برای این محصول فراهم شده است و شما می‌توانید یک سیم کارت را درون D6 قرار داده و اقدام به مکالمه کنید. بر روی ساعت تمام کانتکت‌های شما به نمایش در می‌آید،‌ می‌توانید تماس بگیرید و SMS‌ بفرستید.

no.1-D6-2

از آنجایی که آخرین محصول NO.1 امکان اتصال به گوگل پلی را هم دارد، می‌توانید برنامه‌های مختلفی را بر روی آن نصب کرده و از استفاده آن‌ها لذت ببرید. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انجام بازی‌های ساده، چیزی است که در هر اسمارت واچی قادر به انجام آن نیستید.

no.1-D6-4

NO.1 D6 از بلوتوث نسخه ۲.۱ و ۴.۰ پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر می‌توانید آن را با گوشی خودتان نیز تنظیم نمایید. همچنین باتری ۴۵۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین توان آن را بر عهده دارد.

no.1-D6-5

از دیگر امکانات این اسمارت واچ می‌توان به بهره‌گیری از سنسور ژیروسکوپ، نشان دادن ضربان قلب و مسافت سنج برای نشان دادن فعالیت‌های ورزشی و تعداد گام‌های کاربر اشاره کرد. این محصول را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین کشور چین خریداری کنید.

no.1-D6-6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH