ورود گوگل به عرصه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با Allo

Allo یک اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند است که توسط گوگل طراحی شده است و می‌خواهد مکالمات را آسان‌تر کند. این اپلیکیشن می‌تواند با تماس‌های شما تجمیع شود و شما می‌توانید به هر کسی که در دفترچه تلفن شما است، پیام بدهید یا تماس بگیرید.

Allo از الگوریتم‌های یادگیری ماشین گوگل استفاده می‌کند تا ویژگی‌های هوشمند را اضافه کند. به عنوان مثال، جواب هوشمند باعث می‌شود که این اپلیکیشن با استفاده از پاسخ‌های قبلی شما، جواب‌هایی را پیشنهاد بدهد. این ویژگی برای تصاویر نیز کار می‌کند. به عنوان مثال، اگر دوست شما تصویری از یک غذا را بفرستد، اپلیکیشن کلمه خوشمزه را پیشنهاد می‌کند. این اپلیکیشن با ویژگی دستیار گوگل نیز تجمیع می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که در حین چت گروهی، با یک نفر دیگر نیز بتوانید ارتباط داشته باشید. بعلاوه لازم نیست که برای ورود به سرویس‌های یوتیوب، نقشه، جستجو و ترجمه،‌ از اپلیکیشن خارج شوید. همچنین مستقیما می‌توانید سوال‌هایی همچون برنامه روزانه، جزئیات قطارها و هتل‌ها و عکس‌ها آخرین سفر خود را بپرسید و جواب آن را دریافت کنید. 

Allo یک حالت ناشناس (Incognito) نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید پیام‌های رمزگذاری شده بفرستید. این اپلیکیشن در تابستان امسال برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

Allo-screenshots1

Allo-screenshots3

Allo-screenshots2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH