کودکان اسمارت فون‌ها را به کنسول بازی ترجیح می‌دهند

هر سالی که می‌گذرد بر قدرت اسمارت فون‌های عرضه شده به طور چشمگیری اضافه می‌شود و همین قدرت باعث می‌شود که اسمارت فون‌ها از نظر توانایی اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا هم تواناتر شوند. جالب است بدانید طبق نتایج مطالعاتی که اخیرا از سوی شرکت تحقیقات بازار Influence Central منتشر شده، سن استفاده از اسمارت فون‌ها این روزها بسیار کاهش داشته است و تلفن‌های هوشمند توانسته‌اند خیلی راحت جای کنسول‌های بازی پرتابل را برای کودکان بگیرند.

این روزها، میانگین سن دریافت اسمارت فون برای کودکان به ۱۰.۳ سال رسیده است که ۶۴% از آنها دسترسی به اینترنت هم دارند. همین امر باعث شده است که کنسول‌های بازی از کمپانی‌های مشهوری چون نینتندو از نظر محبوبیت دچار افت شدیدی شوند.

در واقع کنسول‌های بازی از لحاظ ایجاد سرگرمی خیلی عقب‌تر از اسمارت فون‌ها قرار می‌گیرند و همین امر شاید باعث شود که کمپانی‌هایی مثل نینتندو ترجیح دهند که خیلی زود وارد دنیای اسمارت فون‌ها شوند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ کدامیک از نظر تولید سرگرمی برای کودکان جذابیت بیشتری دارند؟

1 در مورد “کودکان اسمارت فون‌ها را به کنسول بازی ترجیح می‌دهند”

  1. سلام خانم صریحی .من قصد خرید کنسول ps2 ( درسته قدیمی است!) دارم.برای خرید دستگاه سالم و اصل به چه نکاتی توجه کنم؟ شما جایی را که برای خرید قابل اعتماد باشد سراغ دارید؟ با تشکر فراوان.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH