هر آنچه در گلکسی چهارم به عنوان لوازم جانبی خواهید دید!

سامسونگ به خوبی متوجه شده است که در حال حاضر فقط ارتقای سخت‌افزار کاربران را هیجان زده نمی‌کند و دلیلی هم برای ارتقا در شرایط کنونی احساس نمی‌شود. به همین دلیل بود که بیشتر زمان کنفرانس اختصاص سامسونگ برای معرفی کهکشانی چهارمش به معرفی امکانات نرم‌افزاری ویژه این محصول و در نهایت معرفی لوازم جانبی رنگارنگی که برای آن طراحی شده است، گذشت. ما نیز قصد داریم در این مقاله کلیه لوازم جانبی کهکشانی چهارم را برای شما معرفی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

S Band

این دستبند اسپرت کوچک می‌تواند قدم‌هایی که برداشته‌اید، کالری‌هایی که سوزانده‌اید و همچنین مسافت حرکت شما را اندازه‌گیری کند، وضعیت و کیفیت خواب شما را نیز بر اساس تکان‌ها و غلت زدن و پهلو به پهلو شدن‌های شما در خواب بررسی نماید! و با توجه به اینکه ضد آب است تا عمق 10 متری نیز همراه شما باشد. در نهایت این دستبند با کمک نرم‌افزار S Health ویرایش دوم با گوشی شما می‌تواند در ارتباط قرار بگیرد.

s-band

GamePad

شرکت‌های زیادی هستند که در طی چند سال گذشته گیم‌پد‌هایی را برای محصولات اندرویدی طراحی کرده‌اند اما این بار سامسونگ خودش تصمیم گرفته تا با طراحی یک گیم‌پد که بیش‌تر گوشی‌های 4 اینچ تا 6.3 اینچ را ساپورت می‌کند، وارد این صنعت شود و سود‌های احتمالی این بخش را از آن خود کند!

gamepad

Wireless charger

سامسونگ در مراسم رونمایی از Galaxy S4 اشاره‌ای به دستگاه شارژ بی‌سیم نداشت، اما این اسمارت فون از این فن‌آوری پشتیبانی خواهد کرد. البته گفته می‌شود که این ویژگی احتمالا منطقه‌ای است و مدل‌های خاصی از کهکشانی چهارم به این فن‌آوری تجهیز شده‌اند.

wireless-charg

Extra battery kit

با داشتن این کیت می‌توانید همیشه یک باتری فول را همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری و اضطراری که دسترسی به شارژر ندارید، با تعویض باتری حداقل یک روز کاری دیگر برای اسمارت‌فون خود بخرید! شاید این بخش یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اسمارت‌فون‌هایی با باتری قابل تعویض باشد.

extra-battery

Heart rate Monitor

با این ابزار می‌توانید ضربان قلب خود را به صورت کاملا آنلاین! مشاهده کنید. در حین انجام حرکات و تمرینات ورزشی نیز می‌توانید از وضعیت ضربان قلب خود آگاه شوید.

heart-rate

Body scale

این ابزار هم برای سلامتی بدن شما طراحی شده است و از طریق بلوتوث به گوشی اطلاعات را انتقال می‌دهد و اطلاعات آن نیز با برنامه S Health نمایش داده خواهد شد. همچنین این دستگاه تا 7 کاربر مختلف را می‌تواند ساپورت کند.

body-scale

Headset

یک هدست نیز در بین لوازم جانبی گلکسی اس ۴ دیده می‌شود که البته گفته می‌شود هدف اصلی عرضه آن برای بازارهای آمریکا بوده که هدست جزیی از محتویات داخل جعبه در آنجا نیست.

headset

Cases and stuff

در نهایت سامسونگ برای کهکشانی چهارمش، چهار نوع مختلف کاور و محافظ طراحی کرده است که عکس‌های آن را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

cover1

cover2

cover3

cover4

7 در مورد “هر آنچه در گلکسی چهارم به عنوان لوازم جانبی خواهید دید!”

  1. می خواستم بدون هدفون درون جعبه و شارژر گلکسی s4 مشکی چه رنگی می باشد من یکی خریدم آما هدفون و شارژر هر دو سفید هستند می خواستم بدانم آیا گوشی من تقلبی است یا نه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH