نسل جدید نکسوس،قدرتمندتر از همیشه!

google-nexus-logo_thumb-620x245پس از معرفی نسل جدید اسمارت فون‌ها توسط سازندگان و عقب نشینی ظاهری کمپانی ال‌جی برای معرفی یک پرچم دار قوی هیکل، حال فردی ادعا می‌کند ال‌جی در حال طراحی و تولید اسمارت فون جدیدی با کد “Megalodon” است و هم چنین بیان کرده که نسل جدید نکسوس در اکتبر روانه بازارهای جهانی خواهد شد و گوگل فعلا منتظر مانده است که ببیند کدام کمپانی اسمارت فون ساز می‌تواند شاهزاده زیبا، خوش اندام و سوار بر اسب سفید و رویایی گوگل را طراحی و تولید کند!
اسمارت فون جدید ال‌جی از یک صفحه نمایش فول اچ‌دی 5.2 اینچی، چهارهسته 2.3 گیگاهرتزی کوالکام 800 بهره می‌گیرد و یک رم 3 گیگابایتی را برای از میدان به در کردن هرچه تمام‌تر سایر رقبا، در خود نهان کرده است و همچنین ال‌جی برای تکمیل ویژگی‌های مثبت پرچم‌دار جدید خویش، که شاید به نکسوس 5 تغییر نام دهد، بر روی آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K را سوار نموده تا پرچم دار جدیدش را با این صفات جادویی و خارق العاده درآمیزد و سپس آن را روانه میدان مبارزه کهکشان‌های سامسونگ، پسران تایوانی اچ‌تی‌سی و اکسپریاهای سونی سازد. حال باید دید که کدام کمپانی لیاقت ساخت نکسوس بعدی را داراست؟ به نظر شما نکسوس بعدی چه شکلی خواهد بود؟ آیا نکسوس گوگل این بار قصد دارد به یک رقیب جدی برای سایر سوپرفون‌های کره ای، ژاپنی و تایوانی تبدیل گردد؟!

3 در مورد “نسل جدید نکسوس،قدرتمندتر از همیشه!”

  1. این مشخصاتی که شما با اطمینان درمورد گوشی جدید الجی دارین صحبت میکنین درحد شایعه ان و هنوز تایید نشدن…احتمالا بازم الجی نکسوس جدید رو میسازه!چون الجی تو هر چی خوب نباشه حداقلش اینه که بیشتر از شرکت های دیگه نوآوری داره و نکسوس جدید هم برای قدرتمند ظاهر شدن دربرابر رقبا به نوآوری احتیاج داره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH