موتورولا افشا کرد؛ اندروید O نسخه‌ای است که پس از اندروید N عرضه می‌شود!

نیازی به گفتن نیست که طبق سنت هر ساله گوگل، اول نام نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید بر اساس حروف الفبا انگلیسی تعیین می‌شود. تا به‌حال و پس از نسخه ۱.۵ سیستم عامل اندروید که کاپ کیک نام داشت، ۱۱ نسخه بعدی به ترتیب از این قانون پیروی کرده‌اند، اما ممکن است با توجه به تغییرات عمده گوگل که اخیرا اتفاق افتاده، این قانون هم نادیده گرفته شود، یا این که اندروید N خود شامل چند نسخه شود،‌ مانند اتفاقی که در اندروید جلی بین شاهد بودیم.

در حال حاضر هنوز نام نسخه هفتم یا همان N هم به درستی مشخص نیست و حدس و گمان‌های زیادی درباره آن وجود دارد که محتمل‌ترین آن‌ها نوتلا است. اما بر اساس اعلام کمپانی موتورولا نسخه بعدی اندروید N از همان رسم همیشگی پیروی می‌کند و نام آن اندروید O خواهد بود.

در تصویر تبلیغاتی که این کمپانی از جدیدترین گوشی خود، موتو G4 پلاس، منتشر کرده، اعلام شده که این گوشی با اندروید مارشملو عرضه شده و به هر دو نسخه اندروید N و O آپدیت خواهد شد. این تعهد ممکن است موتورولا را به دردسر بیاندازد، زیرا حتی خود گوگل هم تا الان تمام تمرکز خود را روی اندروید N معطوف کرده و مشخص نیست آیا شاهد ویژگی خاصی در نسخه O هستیم یا نه،‌ از طرفی موتورولا سابقه درخشانی در ارایه به‌روزرسانی‌های جدید در گوشی‌های خود دارد و همیشه جز اولین شرکت‌ها در این زمینه بوده است.

تا الان بحث بر سر نام اندروید N و خوراکی مورد انتخاب گوگل برای این نسخه بود، اما به لطف این اقدام موتورولا باید منتظر نام‌های پیشنهادی و احتمالی بیشتر برای اندروید O هم باشیم.

oreo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH