Science Journal یک آزمایشگاه علمی در جیب شما

ظاهرا گوگل فکر می‌کند که همه ما یک محقق هستیم، پس اپلیکیشنی ارایه داده است که اسمارت فون شما را تبدیل به یک آزمایشگاه علمی می‌کند! این اپلیکیشن که Science Journal نام دارد، با استفاده از سنسورهای گوشی شما، کمیت‌های مختلف مانند دما،‌ روشنایی و صدا را ثبت و ضبط می‌کند.

البته که اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که داده‌های سنسورهای گوشی را به شما نشان می‌دهد، اما Science Journal رویکرد جامع‌تری دارد و داده‌ها را در قالب شکل‌ها و نمودارها نشان می‌دهد. علاوه بر آن، می‌توانید برای مشاهدات خود،‌ نوت‌هایی را تهیه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید در هنگام یک مشاهده، یک نوت صوتی نیز تهیه کنید تا جزئیات آزمایش را به خاطر داشته باشید و فراموش نکنید. حتی می‌توانید مشاهدات خود را با هم مقایسه کنید و نتیجه بگیرید.

گوگل با Exploratorium همکاری کرده است که کیت‌های آزمایشگاهی را همراه با Science Journal بفروشد. این کیت‌ها شامل سنسورهای مکمل یا سنسورهایی است که گوشی شما ندارد. گوگل حتی نحوه سرهم کردن کیت را نیز به شما یاد می‌دهد.

این اپلیکیشن را اکنون می‌توانید از پلی‌استور دانلود کنید. دوستداران آیفون فعلا باید منتظر بمانند، چون هنوز هیچ حرفی از نسخه iOS به میان نیامده است.

Science-Journal-2

Accessories

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH