بررسی شایعات کلی نسل سوم Galaxy NOTE!

Samsung_Galaxy_Note_2_review_01-580-75

وقتی سامسونگ پسر جدید کهکشانی خوش قد و بالای خود را به نام گلکسی اس 4، معرفی ساخت و به تمامی شایعات پیرامون این تازه وارد پایان داد، حال خبرگزاری‌ها و افراد شایعه پرداز جامعه اسمارت فون دوستان، بیکار ننشته و این بار به سراغ سری سوم نوت سامسونگ رفته‌اند تا دستش را برای طرفداران کمپانی موفق و بزرگ سامسونگ رو سازند! در این مطلب قصد داریم تا شما را با شایعات احتمالی نسل سوم خانواده نوتی‌ها، آشنا سازیم!

تاریخ رونمایی و عرضه:

اگر به یاد داشته باشید در مقاله‌ای، بیان کردیم که ممکن است نسل سوم گلکسی نوت سامسونگ، در سال بعد معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند! حال باید حرف قبلی خود را پس گرفته و به شما بگوییم به احتمال بسیار زیاد نسل سوم نوت، در اواخر آگوست در نمایشگاه IFA 2013 برلین توسط سامسونگ رونمایی گردد. حال اگر سری به کارنامه سامسونگ موفق بیندازیم، درمی‌یابیم که هر پرچم دار جدید سامسونگ پس از معرفی، با تاخیری چند ماهه بالاخره به بازار عرضه می‌شود و به دست طرفداران و هواداران خود می‌رسد. پس با این حساب، می‌توان گفت که اگر نسل سوم کهکشانی‌های نوتی در نمایشگاه برلین معرفی شود، در ماه اکتبر در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت اما اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند به روند رو به رشد نسل چهارم کهکشانی‌ها آسیب وارد نماید!

هوشمند، گران قیمت:

با این شرایط و رقابت تنگاتنگ اسمارت فون سازها، می‌توان از سامسونگ انتظار داشت که برای فروش هرچه بیشتر Galaxy note 3.0، قیمت آن را در محدوده قیمت نسل چهارم کهکشانی‌ها نگه داشته و گلکسی نوت 3 را با قیمتی سرسام آور به بازار های جهانی معرفی نسازد! گرچه نسل سوم ستاره‌های نوشتاری سامسونگ، اگر با همان قیمت حدودی Galaxy S4 به بازار عرضه شود بازهم نسبت به رقبایی همچون: Huawei Ascend mate و ZTE Grand Memo و… نیز گران قیمت‌تر خواهد بود و ممکن است قیمت احتمالی گلکسی نوت 3 برای فروش خودش مشکل ایجاد نماید! قیمت احتمالی نسل سوم گلکسی نوت 3 را می‌توان در حدود 800 دلار تخمین زد که شاید سامسونگ، نسل سوم نوت را با قیمت بسیار بیشتری به بازار عرضه نماید.

آیا واقعا صفحه نمایش باید بزرگ‌تر گردد؟!

گرچه که Galaxy S4 با صفحه نمایش بزرگ خود می‌تواند شما را از خریدن یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر رهایی دهد اما اگر سامسونگ بر خلاف اپل، به سنت‌های دیرینه خویش پایبند باشد بایست نسل سوم نوتی‌ها را، با صفحه نمایش بسیار بزرگ‌تری نسبت به گلکسی‌ اس‌ها روانه بازار نماید! بر طبق شایعات موجود پیرامون Galaxy note 3، به نظر می‌رسد حداقل 5.9 اینچ سایز صفحه نمایش و حداکثر 6.3 اینچی برای آن در نظر گرفته شده باشد که واقعا افزایش سایز صفحه نمایش گلکسی نوت 3، به اصول و قواعد دنیای فبلت‌ها پشت پا می‌زند!

چه نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید برروی این پرچم دار، وجود خواهد داشت؟!

با توجه به احتمال معرفی نسل پنجم سیستم عامل اندروید گوگل، می‌توان از پسر جدید سامسونگ انتظار داشت تا با خود این نسخه از سیستم عامل اندروید را همراه سازد! گرچه احتمال می‌رود که نسل سوم نوت سامسونگ، نسخه 4.2 را هم یدک بکشد و نسخه پنجم را در یک بازه زمانی دیگر به صورت آپدیت دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH