گلکسی (۲۰۱۷) J3 در TENAA رویت شد

شما یک تلفن‌همراه مربوط به سال ۲۰۱۶ دارید؟ شاید دیگر زمان تعویض آن رسیده باشد! هرچند هنوز تا پایان سال ۲۰۱۶ زمان زیادی باقی مانده باشد اما سامسونگ در حال آماده سازی اسمارت‌فون‌هایش برای سال ۲۰۱۷ است. به تازگی موسسه چینی TENAA تصاویر و مشخصاتی از یک اسمارت‌فون جدید از جانب سامسونگ را منتشر کرده است، اسمارت‌فونی میان‌رده که نام گلکسی (۲۰۱۷) J3 را با خود به یدک می‌کشد.

گلکسی (۲۰۱۷) J3 نمایشگری ۵.۱ اینچی دارد که در نسخه اینترنشنال با رزولوشن اچ‌دی و در نسخه انحصاری اپراتور China Telecom با رزولوشن فول اچ‌دی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به اندروید ۵.۱.۱ (در سال ۲۰۱۷؟)، پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه اشاره کرد.

در بخش پشتی گلکسی (۲۰۱۷) J3 می‌توانیم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم فول اچ‌دی را مشاهده کنیم، دوربین سلفی این اسمارت‌فون نیز ۵ مگاپیکسل قدرت دارد. این گلکسی (۲۰۱۷) J3 از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون بر عهده یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH