سرفیس فون مایکروسافت به اسنپدراگون ۸۳۰ و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود

تا به حال شایعات زیادی از سرفیس فون که قرار است دنیای تلفن‌های ویندوزی را متحول کند، به گوش رسیده است اما به‌تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعاتی در رابطه با این گوشی منتشر شده که بر اساس آن، سرفیس فون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

ماه گذشته شایعه شده بود که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ (که هنوز معرفی نشده) مجهز خواهد بود و یک هفته پیش از آن هم مایکروسافت این مدل را به لیست پردازنده‌هایی که از ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کنند اضافه کرده بود، حال در شایعه جدیدی که در چین منتشر شده این مطلب تایید شده و علاوه بر آن اعلام شد که سرفیس فون در سه نسخه راهی بازار می‌شود. یک نسخه که برای کاربران معمولی در نظر گرفته شده، نسخه‌ای برای عاشقان اسمارت فون‌ها و نسخه سوم هم برای مصارف تجاری. نسخه اول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است، نسخه دوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه سوم که به ۸ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که البته این مقدار حافظه عجیب به نظر می‌رسد.

براساس مطلب منتشر شده در Weibo، قیمت پایه سرفیس فون از ۹۰۰ دلار خواهد بود و برای نسخه‌های دوم و سوم هم قیمت به مراتب بیشتر خواهد شد. در حالی که ممکن است چنین غول سخت افزاری رقیب جدی برای همه پرچم‌داران باشد و از پس بسیاری از کارها بربیاید، اما با توجه به کمبود اپلیکیشن‌ها در پلتفرم ویندوز موبایل و عدم توجه توسعه دهندگان به آن، نباید انتظار موفقیت چشمگیری از این محصول مایکروسافت داشت.

4 در مورد “سرفیس فون مایکروسافت به اسنپدراگون ۸۳۰ و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH