انتشار تصویری از تبدیل پورت لایتنینگ به هدفون در آیفون جدید اپل

تصویر گجتی که قابلیت تبدیل پورت لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را دارا است، امروز در کشور چین منتشر شد. Tama Electric، مسئولیت تولید این قطعه سخت‌افزاری را که در سه نوع مختلف است، بر عهده دارد.

هر یک از این مدل‌ها دارای دکمه‌های کاهش و افزایش صدا و قطع و پخش موزیک هستند و یک مدل از آنها علاوه بر این موارد، از پورت میکرو یو‌اس‌بی نیز بهره می‌برد.

شایعات مختلف پیرامون آیفون جدید اپل، حاکی از حذف پورت ۳.۵ میلیمتری جک هدفون است و به این ترتیب و با کاهش فضای داخلی بین قطعات، قصد دارد تا این محصول را نازک‌تر از پیش نماید. البته این موضوع باعث افزایش کیفیت صدا نیز خواهد شد. البته هندزفری‌ها از پکیج آیفون حذف خواهد نشد، بلکه پورت آنها از جک ۳.۵ میلیمتری به لایتنینگ تبدیل خواهد شد. اما کسانی که بخواهند از هندزفری‌های معمولی استفاده نمایند، باید از این گجت که تصویر آن در این مطلب آمده است، استفاده کنند.

به منظور آسان‌تر کردن از این روش، به نظر می‌آید که طراحان شرکت اپل، قطعه‌ای را به این منظور در جعبه آیفون‌های جدید قرار دهند که ساز و کار مشابه با گجت اشاره شده را دارد. اما برخی نیز فکر می‌کنند که این قطعه، به صورت لوازم جانبی و کاملا مستقل به فروش خواهد رسید.

1 در مورد “انتشار تصویری از تبدیل پورت لایتنینگ به هدفون در آیفون جدید اپل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH