بهبود ویزیت بیماران به کمک ابزارهای پوشیدنی

در دنیای اینترنت، شما می‌توانید بسیاری از کارها را به صورت بی‌سیم انجام دهید. این موضوع مخصوصا در حوزه سلامت، می‌تواند کمک شایان توجهی به کنترل وضعیت بیماران کند. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست تا افراد برای ویزیت به بیمارستان‌ها مراجعه کرده و بسیاری از وقت روزانه خود را صرف ایستادن در صف کند!

برگه کاغذی جدیدی که توسط تیمی در دانشگاه Wisconsin-Madison طراحی شده است، باعث می‌شود تا موضوع اشاره شده به نحوی راحت و سریع انجام پذیرد. این اتفاق به لطف تکنولوژی ابزارهای پوشیدنی امکان‌پذیر شده است.

بر اساس گزارشی که از دانشگاه Wnsconsin-Madison منتشر شده، ساز و کار این روش به شکل زیر است:

ساختار جریان‌ها به مانند خطوط مخابراتی است و به صورت منحنی‌شکل و مانند حرف S طراحی شده است تا این خطوط دارای انعطاف مورد نظر باشند. به این ترتیب، امواج الکترومغناطیس به صورت محدود شده داخل این خطوط حرکت می‌کنند.

این تیم که توسط پروفسور Zhenqiang مدیریت می‌شود، امیدوار هستند که جریان‌های اشاره شده، قابلیت استفاده در بخش‌هایی که به مراقبت شدید و متمرکز نیاز دارند (مانند تتوهای موقت) را دارا باشند و از این طریق، به بیماران کمک کنند تا بدون اتصال کابل‌ها و در حالتی که با آرامش همراه است، دوره درمان خود را طی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH